toch geen aambeien........

Een tijdje geleden plaatste ik een topic over aambeien en wat ik eraan kon doen. Ik heb al jullie tips opgevolgd, maar het werd allemaal steeds pijnlijker. Afgelopen week zelfs een keer flauwgevallen van de pijn  . Toen maar alle moed verzameld en naar de huisarts geweest, tja, je gaat toch niet zomaar met je billen bloot, ik tenminste niet...... Bleek dat het helemaal geen aambeien zijn maar een scheur die ik waarschijnlijk tijdens de bevalling heb opgelopen, aiai. Maar toen kwam het: ik moet hieraan geopereerd worden. Ik schrok hier gigantisch van! Daar zit ik niet op te wachten! Maar ik denk dat ik geen keus heb, moet dinsdag direct een afspraak maken. En dan maar afwachten wat er komt..... Dus, als je flink last van aambeien denkt te hebben die maar niet overgaan: laat je echt even nakijken bij je HA!

groetjes van Ruth

he wat vervelend zeg, en balen dat je er nu pas achter komt!
anders hadden ze er misschien eerder iets aan kunnen doen en had je minder pijn!
hopen dat ze snel verlichting kunnen brengen, lijkt me erg zeer doen !

groetjes mamsie

Oei, dat klinkt inderdaad erg pijnlijk. Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op die ingreep, maar dan ben je waarschijnlijk wel van die pijn af. En een ontsteking of iets dergelijks oplopen omdat je er nog langer mee blijft lopen is ook geen pretje. Heel veel sterkte ermee, hopelijk valt het allemaal mee!

Groetjes,
Dionne

Aambeien zijn al hartstikke vervelend, maar dit des te meer!! Een ingreep (zeker op zo'n delicate plaats) is nooit leuk, maar hopelijk ben je dan wel snel van je pijn af!

Heel veel succes!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (10 weken)

Terug
Bovenaan