Toch geen meisje

Hoi Dames.

Ik was eergister naar het ziekenhuis geweest voor een echo en daar vertelde ze me dat ik een meisje kreeg maar niet met 100% dus ik heb gisteravond een pretecho laten maken en het ziekenhuis had het mis. Ik krijg een ZOONTJE! Nu heb ik straks 2 jongens! Ook leuk.

Liefs
Wendy
 
ach ja,wat maakt het eigenlijk ook uit??? het belangrijkste is dat alles goed is toch?? ik heb maandag mijn pret echo,bij mij dacht de vk dat het een jongen was maar ze wist het ook niet zeker,ze ging meer op de bpuw van het kindje uit....en ik was toen pas 15 weken....dus ik ben benieuwd!!!
maar mij maakt het ook niks uit hoor,ik heb al een jongen en een meid!!

liefs!!
 
Hoi Wendy,

Je was toch een week of 19 nu he? Ik weet het niet hoor, ik zou me er niet teveel op vastpinnen want volgens mij is het gewoon nog best vroeg. Ik ben zelf pas jongensspulletjes gaan kopen toen ik twee keer een echo had gehad (met een paar weken ertussen) waarbij ze allebei zeiden dat het een jongetje was.

Je ziet maar, vergissingen zijn snel gemaakt en wie zegt dat het echo bureau zich niet vergist ipv het ziekenhuis? Kon je het zelf wel duidelijk zien allebei de keren?


groetjes, Jane 37+5
 
Nee het maakt niet uit wat het is als het maar gezond is maar ik heb een hele grote meisjes wens dus het was best wel een beetje een teleurstelling, in hoeverre je het zo kan noemen, als er eerst word gezegd dat het een meisje is en dan toch een jongen dan moet je wel even slikken. Het was overduidelijk te zien het piemeltje dat kan niet missen dus ga ervan uit dat hun weten waar ze het over hebben. Het ziekenhuis zag geen balletjes maar kon het verder niet zien, dus ik ben bang dat hun het echt fout hebben.
Bedankt voor jullie reacties.

Liefs Wendy
 
Ach ja, de 1 kan geen kinderen krijgen, of de 1 krijgt een miskraam of zijn al jaren bezig en de ander is toch teleurgesteld, omdat ze geen meisje maar een jongen verwacht.
Wat leven we toch in een oneerlijke KUTWERELD.
 
Een beetje gefrustreerd ANONIEM. Het is goed om je gevoelens met elkaar te delen, maar blijkbaar kan je tegenwoordig niets meer hierover zeggen omdat je dan direct gefrustreerde reacties krijgt. Het is heel rot voor degene die niet zwanger kunnen worden of een miskraam krijgen, maar dat wil toch niet zeggen dat je nooit ergens "teleurgesteld" over mag zijn als jij wel zwanger bent! Ik moest gewoon wennen aan het idee wat is daar nou mis mee!!!!! Zet voortaan lekker je naam eronder!
 
Ja ANONIEM doe niet zo zielig en zet gewoon je naam er onder en anders moet je gewoon niet reageren. Ze is heus harstikke blij met haar tweede jongetje!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan