toch geen muggen?

Daar was ik weer.. Ik heb er eens opgelet maar ik zie nooit een mug..
Die kleine heeft steeds meer bultjes maar hij ligt altijd in een klamboe zonder muggen..(wordt grondig gecheckt) heeft iemand enig idee wat het dan kan zijn??
 
Toch nog even een reactie, al zijn het misschien niet de muggen die voor die bultjes zorgen. Ik heb al vanaf het begin zo'n stekker (met geluidsgolven) in Nova d'r kamertje (in stopcontact naast het raam) en tot nu toe geen (effe afkloppen) muggen gezien. Terwijl ze verder wel in het hele huis rondneuzen... Misschien mazzel, maar ik laat 'm lekker hangen. Trouwens gekocht bij (hofleverancier) Prenatal!

Succes
 
Een muggenbult ziet er meestal uit als een speldeknopje rood stipje met een wit rondje erom heen staat ook een paar berichtjes lager.

Zijn het gewoon pukkeltjes kan het warmte uitslag zijn lijken een beetje op waterpokken hier.

Waterpokken zijn gevulde blaasjes die redelijk snel binnen een paar uur opzetten en dan over het hele lichaam trekken.

groetjes
 
was ik weer.. het vreemde is dat ze alleen op zn handen, polsen en hoofd zitten.. het zijn rode bultjes met een rode vlek erom heen.. later trekt de rode huid eromheen weg en wordt het bultje hard.. is ook erg zielig gezicht hoor.. hij heeft op een handje/pols meer dan 12 bultjes.. en zn hoofd is niet te tellen.. hij ziet er niet uit..
 
heeee wat herkenbaar.....mijn zoontje heeft ook van die bultjes!!!
Ik dacht eerst ook dat het muggenbulten waren maar na ruim twee weken zitten ze er nog steeds en zijn ze hard geworden.
Ik heb ook geen flauw idee wat het is.
Hoop dat iemand dit herkend!!

Groetjes Bwennie
 
Mijn dochtertje van 11 weken heeft ze ook en ook ik weet niet wat het is. Weet wel dat ze vanzelf wegtrekken met de tijd. Hoorde van mijn moeder dat ik ze vroeger ook had.
 
Terug
Bovenaan