hier ben ik weer.
gisteren uitslag van kweek urine gehad, nu bleek dat er toch geen ontsteking in zat.
wat wel zelfde klachten geeft.
dus het zijn toch bandenpijnen.
direct stoppen met antibiotica.
ik moet dus maar met de pijn doorgaan.
gelukkig bestaat er paracetamol.
wilde ze eigenlijk niet slikken maar met die pijn wil je wel. en het kan geen kwaad.
Nu gaat het weer goed en is de heftige pijn weer weg. dus afwachten wanneer het weer komt.
Maar nu even iets anders:
Nu zag ik in ons dosier staan. inleiden met 39 week.
we keken elkaar is aan en namen de vraag mee naar de gyn.
omdat ik onder controle loop bij de gyn, omdat mijn suikers 0.1 te hoog bij de test was is haar plan om me in te leiden in week 39.
Vind ik helemaal niet erg,.
suikers zijn daarna altijd goed geweest trouwens maar nu vind ik het niet zo erg meer dat hij toen zo hoog was.
volgende week vrijdag gaan we dus de datum vastleggen voor het inleiden!!
Dus als het nog niet eerder komt bevallen wij met 39 week, in de week van 14 t/m 21 maart.
21 maart ben ik officieel uitgerekend.
gisteren uitslag van kweek urine gehad, nu bleek dat er toch geen ontsteking in zat.
wat wel zelfde klachten geeft.
dus het zijn toch bandenpijnen.
direct stoppen met antibiotica.
ik moet dus maar met de pijn doorgaan.
gelukkig bestaat er paracetamol.
wilde ze eigenlijk niet slikken maar met die pijn wil je wel. en het kan geen kwaad.
Nu gaat het weer goed en is de heftige pijn weer weg. dus afwachten wanneer het weer komt.
Maar nu even iets anders:
Nu zag ik in ons dosier staan. inleiden met 39 week.
we keken elkaar is aan en namen de vraag mee naar de gyn.
omdat ik onder controle loop bij de gyn, omdat mijn suikers 0.1 te hoog bij de test was is haar plan om me in te leiden in week 39.
Vind ik helemaal niet erg,.
suikers zijn daarna altijd goed geweest trouwens maar nu vind ik het niet zo erg meer dat hij toen zo hoog was.
volgende week vrijdag gaan we dus de datum vastleggen voor het inleiden!!
Dus als het nog niet eerder komt bevallen wij met 39 week, in de week van 14 t/m 21 maart.
21 maart ben ik officieel uitgerekend.