Toch geen onderzoeken voor ons

Hoi hoi,

Vanmiddag ben ik met mijn mannetje naar het ziekenhuis geweest.
Ik ging er goed voorbereid naartoe. Dat stond in een eerder berichtje allemaal.
Maar de gyn. vond het nog niet nodig om onderzoekjes uit te gaan voeren.
Dus ik vond dat wel lekker dat we niet zelf een keuze hoefden te maken.
Dit gebeurt wel als ik nog een mk krijgt. Hij vond mijn foto's mooi en had nog nooit iemand gehad die foto's meenam. Hij was er al snel achter dat ik een Controle Freak was. Nou, dat klopt in zijn soort wel. Ik ben er gewoon te erg mee bezig.
De echo zag er trouwens ook goed uit. Er zat nog wat oud bloed in me. Maar dat komt er wel uit bij de volgende ongesteldheid. Daarna mogen we het weer gaan proberen. Ik ben toch best opgelucht.
14 April ga ik naar een homeopaat die me gaat doormeten, om te kijken of hij me wat rustiger in mijn hoofd kan maken.
Dus dat lijkt me wel erg interessant.
Dus het was een goede/duidelijke dag voor me. En ik blijf hier denk nog even tot het einde van de week hangen. En dan wil ik gaan proberen hier even niet meer te komen.Of het lukt weet ik niet.
Dit was mijn hele verhaal.

Aadje: Nog bedankt voor je verhaal.
Liefs Nance

quote: nance schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2005 19:56:11'));

Hoi hoi,

Vanmiddag ben ik met mijn mannetje naar het ziekenhuis geweest.
Ik ging er goed voorbereid naartoe. Dat stond in een eerder berichtje allemaal.
Maar de gyn. vond het nog niet nodig om onderzoekjes uit te gaan voeren.
Dus ik vond dat wel lekker dat we niet zelf een keuze hoefden te maken.
Dit gebeurt wel als ik nog een mk krijgt. Hij vond mijn foto's mooi en had nog nooit iemand gehad die foto's meenam. Hij was er al snel achter dat ik een Controle Freak was. Nou, dat klopt in zijn soort wel. Ik ben er gewoon te erg mee bezig.
De echo zag er trouwens ook goed uit. Er zat nog wat oud bloed in me. Maar dat komt er wel uit bij de volgende ongesteldheid. Daarna mogen we het weer gaan proberen. Ik ben toch best opgelucht.
14 April ga ik naar een homeopaat die me gaat doormeten, om te kijken of hij me wat rustiger in mijn hoofd kan maken.
Dus dat lijkt me wel erg interessant.
Dus het was een goede/duidelijke dag voor me. En ik blijf hier denk nog even tot het einde van de week hangen. En dan wil ik gaan proberen hier even niet meer te komen.Of het lukt weet ik niet.
Dit was mijn hele verhaal.

Aadje: Nog bedankt voor je verhaal.
Liefs Nance

Dag meisje,

Allereerst, je moet je niet schuldig gaan voelen als je hier langer blijft hangen dan je wilt, neem je tijd met verwerken.
Juist met hier rondhangen heb ik me er beter doorheen weten te slaan en ik weet dat ik niet namens mezelf spreek, er zijn meer dames hier die dat zo ervaren (hebben).
Er zit geen tijd aan hoe lang of dat je hier "mag" zijn, sommigen zitten hier al wat langer, ikzelf (met tussenpozen) sinds juli vorig jaar.
Maar ik begrijp je wel hoor.
Fijn dat je lichaam het zelf heeft opgeknapt en dat je niet gecuretteerd hoeft te worden.
En wat de onderzoeken betreft, ik hoop echt voor je dat dat nooit nodig is!
Maar neem je tijd en het is inderdaad goed dat je het ook in de alternatieve hoek gaat proberen.
Zelf heb ik enige tijd geleden een reiki-behandeling gehad, dat heeft bepaalde energiebanen weer op gang gebracht die volledig stil lagen, oa een baan die in mijn baarmoeder ligt en dat verbaasde de persoon die de behandeling gaf helemaal niets.
Zij "zag" ook dat het goed gaat komen met mij, maar ze kon niet zeggen wanneer, dat mag ze ook niet, zei ze.
Ik probeer me daar maar een beetje vast aan te houden, voorlopig moet ik toch eerst de uitslagen van het ziekenhuis afwachten. 15 april moeten we daar weer heen.

Nou meisje, veel sterkte en als je wilt blijven, doe dat gerust.

Gr. Aar

hoi Nance,

fijn om te horen dat je nog geen onderzoeken hoeft, hpelijk is dat ook niet nodig.

Meid, ik ben het helemaal met Aadje eens en vind ook dat je gewoon hier kan blijven hoor,doe ik ook.

Volgens mij hebben wij rond dezelfde tijd een mk gehad als ik me niet vergis.

Zowel laat me dat dan ff weten, want dan ben ik echt in de war.

Het helpt echt wel hoor om hier af en toe nog eens te buurten. En misschien kan jij ook zo nog eens een ander helpen.

blijf maar, en tot gauw?

liefs Hester

Ha meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het klopt helemaal dat je veel aan dit forum kan hebben. Maar ik ben er een soort verslaafd aan. En ik ben er zo mee bezig. Dat ik will proberen wat te minderen.
Maar of het lukt weet ik niet.
Jullie alle geluk van de wereld toegewenst. En tot een keer.

Liefs Nance

Terug
Bovenaan