Hoi hoi,
Vanmiddag ben ik met mijn mannetje naar het ziekenhuis geweest.
Ik ging er goed voorbereid naartoe. Dat stond in een eerder berichtje allemaal.
Maar de gyn. vond het nog niet nodig om onderzoekjes uit te gaan voeren.
Dus ik vond dat wel lekker dat we niet zelf een keuze hoefden te maken.
Dit gebeurt wel als ik nog een mk krijgt. Hij vond mijn foto's mooi en had nog nooit iemand gehad die foto's meenam. Hij was er al snel achter dat ik een Controle Freak was. Nou, dat klopt in zijn soort wel. Ik ben er gewoon te erg mee bezig.
De echo zag er trouwens ook goed uit. Er zat nog wat oud bloed in me. Maar dat komt er wel uit bij de volgende ongesteldheid. Daarna mogen we het weer gaan proberen. Ik ben toch best opgelucht.
14 April ga ik naar een homeopaat die me gaat doormeten, om te kijken of hij me wat rustiger in mijn hoofd kan maken.
Dus dat lijkt me wel erg interessant.
Dus het was een goede/duidelijke dag voor me. En ik blijf hier denk nog even tot het einde van de week hangen. En dan wil ik gaan proberen hier even niet meer te komen.Of het lukt weet ik niet.
Dit was mijn hele verhaal.
Aadje: Nog bedankt voor je verhaal.
Liefs Nance
Vanmiddag ben ik met mijn mannetje naar het ziekenhuis geweest.
Ik ging er goed voorbereid naartoe. Dat stond in een eerder berichtje allemaal.
Maar de gyn. vond het nog niet nodig om onderzoekjes uit te gaan voeren.
Dus ik vond dat wel lekker dat we niet zelf een keuze hoefden te maken.
Dit gebeurt wel als ik nog een mk krijgt. Hij vond mijn foto's mooi en had nog nooit iemand gehad die foto's meenam. Hij was er al snel achter dat ik een Controle Freak was. Nou, dat klopt in zijn soort wel. Ik ben er gewoon te erg mee bezig.
De echo zag er trouwens ook goed uit. Er zat nog wat oud bloed in me. Maar dat komt er wel uit bij de volgende ongesteldheid. Daarna mogen we het weer gaan proberen. Ik ben toch best opgelucht.
14 April ga ik naar een homeopaat die me gaat doormeten, om te kijken of hij me wat rustiger in mijn hoofd kan maken.
Dus dat lijkt me wel erg interessant.
Dus het was een goede/duidelijke dag voor me. En ik blijf hier denk nog even tot het einde van de week hangen. En dan wil ik gaan proberen hier even niet meer te komen.Of het lukt weet ik niet.
Dit was mijn hele verhaal.
Aadje: Nog bedankt voor je verhaal.
Liefs Nance