Toch geen reden meer voor paniek?

Ik kom net bij het ziekenhuis vandaan van de controle, dit was echt heel vreemd...
De controle was heel erg gek, niet anders dan gewoon bij mijn vroedvrouw (bloeddruk meten, buik voelen en hartje luisteren). Ze hebben geen nieuwe echo gemaakt (en dus ook mijn baarmoedermond niet opnieuw gemeten en gevoeld). Ze zijn erg positief en ik mag gewoon weer terug naar mijn vroedvrouw, want de 'klachten' die ik heb (eigenlijk dus geen behalve een zware buik enzo) zijn niet raar. Vraag me af waarom die 2 weken geleden wel raar waren maar goed...

Zit nu in mijn hoofd me af te vragen of ze me dan nu 2 weken voor niets paniek hebben gegeven, terwijl dit dus helemaal niet nodig was?
Ik vind dit zo raar...

Liefs
 
ja dat vind ik ook een beetje raar je vk stuurt je toch niet zomaar naar de gyn ik zou het ook gewoon met vk bespreken en wat gek dat ze geen echo hebben gemaakt .
als je er over blijft piekeren zou ik gewoon even vk bellen .
dan weet je misschien iets meer .

liefs evelien
 
O ja.... dat is zo herkenbaar. Ik moest eens voor een groeiecho... de vk dacht dat het veel te klein was. Bij de gyn gaven ze me helemaal geen uitleg na de echo. Ik kon zo weer gaan. Ik heb in het consult toen zelf mijn vragen gesteld. Laat je dus niet zomaar weg sturen. Je bent niet voor niets gestuurd... hoe kan het dan dat zij je zo weer laten gaan terwijl de vk het verontrustend genoeg vond om je door te sturen... ik zou er over terug bellen!
 
Ja, mijn vk belde me ook net en ik heb voor a.s. maandag een dubbele afspraak om alles te bespreken. Zij vond het ook gek dat ze geen echo hebben gemaakt en me zo naar huis hebben gestuurd.

Maar schijnbaar dus geen reden meer tot paniek of om te verwachten dat ik binnen een week al ga bevallen, dus ik hoop ook dat ik nu wat rustiger kan worden.

Liefs
 
Mriek85, had degene die je gezien hebt in het ziekenhuis wel jouw dossier voor zich?
Want dit klinkt wel erg vreemd.
 
Ja, ik heb het ook nog een keer uitgelegd en ook gezegd wat het probleem was waarvoor ik had begrepen dat ik werd opgenomen. Ook had zij het over een functionele baarmoedermondlengte van 16 millimeter terwijl op de papieren die ik heb liggen van het ziekenhuis toch echt 13 millimeter staat. Daarbij heeft de vk die ik daar in het ziekenhuis zag ook nog de gynaecoloog in het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze een echo nog moest doen, maar schijnbaar niet.
Daarom begrijp ik er ook niets van, maar ik hoop dat mijn vk me maandag meer kan uitleggen, als zij het al weet want ze hebben haar dus ook niets verteld buiten dat ik weer bij haar op controle mocht.

Ziekenhuizen zijn maar raar hoor...

Liefs
 
Terug
Bovenaan