toch gelukt een pretecho afspraak!

ja ik weet het wij zijn veelste nieuwschierig na het geslacht! dus toch echt een afspraak voor een pretecho gemaakt. lag deze keer eigenlijk niet in de planning kost best nog wel wat namelijk.
maar haha kunnen het niet laten om toch 1 te maken. nu dus duimen dat de baby laat zien wat het is. anders balen we toch wel wat en moet ik me echt ff anders in stellen dat we het pas weten met de geboorte. (heeft ook wel wat hoor om het dan te weten, maar ben zo op het moment nog ingesteld op dat we het komen te weten voor die tijd.) allebei is welkom hoor! maar willen gewoon graag weten wat er in me buik toe houdt. :) de kids gaan mee en me dochter (5 jaar) lijkt het nu al leuk.
morgen avond om half 7 hebben er zin in! groetjes

mariettebl
heb je denk ik net over heen (niet)gelezen die heb ik gehad de 20 weken echo :)
maar de baby lag zo met de benen op getrokken en met de voetjes over elkaar onder het kontje en voor het geslacht dat er echt niks te zien was.
een eigenwijsje die van ons.
nu hopen dat het morgen er beter voor ligt.

ps zit er zo vol van dat ik er zelfs snachts van droom. droomde vannacht dat ik een echo had 3d en dat ze eerst weer niet kon zien moest ik huilen haha ben ik ff gaan staan en weer liggen en toen kon je toch wel zien wat het was en in me dromen was het een meisje.
haha nu ben ik super nieuwschierig!
groetjes

Hallo mama's heb met 16 weken een geslachts bepaling gedaan, en me meissie wou eerst niks laten zien, moest ondertussen ook naar de wc, misschien dat ze dan anders zou liggen. Maar nee hoor nog niks, daarna moest ik opstaan en springen, hahahaha moet er echt omlachen elke x. Pas daarna liet ze effe een kijkje nemen:)
Wel prettig om te weten, want ben nu lekker bezig in baby kamer:)
X Senny

Terug
Bovenaan