toch getest met mn eigenwijze kop!

A

Anoniem

Guest
Je raad het al.....negatief ja
Of hij klopt of tis te vroeg. Maar zit nog te trillen haha

Hey meis,

Je bent echt niet de enige die vroeg test en niet kan wachten tot na je nod!
Maar balen dat het negatief is...
Ik weet niet of het nog te vroeg is...alles kan nog meis!
En dat je nog staat te trillen is heel logisch, wij kennen dat gevoel helemaal!
Ik hoop echt dat je nog een posi test krijgt en dat het nu nog te vroeg is!

Liefs Ram24

Dank je ram,

Ben gewoon moe, vorige maand had ik er vrede mee dacht nu ook maar dat is niet zo. Ben wel bang dat de duivels donderdag of vrijdag arriveren. Me handen tintelen de hele dag ben erg moe me borsten doen zo zeer.. grrrr waaarooooomm. Heb nu gewoon nergens meer zin in. Blijf in het licht een streep zoeken mar hij komt niet. Baal goed..

Balen meid....
Toch maar even wachten nog...
Zit in hetzelfde schuitje.... Ik moet helaas ook nog even wachten tot ik kan testen...
Ben zelf ook doodmoe en pijnlijke boobies, rugpijn enz..... Hoop voor ons allebei dat het deze maand lukt!

Xx

jaa pffff hihi hoop echt want heb een hekel aan wachten hihi, moet ook eens geduld leren hebben

Hey meis,

Dat je bang bent dat de duivels komen is heel logisch...
Vooral omdat het steeds dichterbij komt ben je er erg mee bezig.
Je wilt graag zwanger worden dus begrijp je helemaal.
Ik had het laatst ook toen ik weer ging testen, ik bleef maar kijken en kijken maar de 2e streep kwam maar niet.
Probeer iets leuks te gaan doen, beetje afleiding zoeken!
Doe rustig aan meis!

Liefs Ram24

Haha ja erg voel me zo dom dan als ik zo in dat licht sta te zoeken naar die streep
haha maar kan er gelukkig om lachen. Moet positief blijven, en geduld leren hebben, wacht tot vrijdag als vrijdag avond niet mn duivels gearriveerd zijn doe ik denk zaterdag de test zeg ik heel braaf he. We zullen zien. Ga weer verder met mn huiswerk ff afleiding.

Als ik dat doe zo in het licht dan denk ik, waar ben ik nou mee bezig haha:)
En geduld hebben moet je zeker al is dat best moeilijk.
Ik blijf voor je duimen meis!
Succes met je huiswerk
Liefs Ram24

Terug
Bovenaan