toch getest

Heee meiden
Ik kon toch geen weekje wachten en heb toch getest.
Hij was positief!!!!ik ben dus zwanger!!!Ik ben nu alleen bang
Ik kan het wel geloven daar niet van maar.....vorige maand een vals positieve test en al 2x een miskraam.
Tja ik weet niet wat ik nu denk,ik denk misschien niets.
Zelfs mijn mam kon niet enthousiast reageren,ook bang voor weer een teleurstelling.
Ik ga maandag de dokter bellen om daar ook een test te doen.Het liefst ga ik dan gelijk naar het ziekenhuis om daar een bloedtest te laten doen.Zal het maar even bespreken met mn dokter.
Ik hoop dat ze mijn ongerustheid begrijpt.
Ik hou jullie op de hoogte.
liefs miranda

he miranda,
ik kan me voorstellen dat je jezelf nog een beetje ' beschermd' en nog niet te veel verwacht met zoveel teleurstellingen. Maar t is echt wel al heeeeeeeeeeeeel wat hoor, dus: gefeliciteerd!!!!! t zou toch wel heel toevallig zijn als je weer een valse positief hebt? ga maar lekker van het beste uit! Je bent zwanger! zalig hoor! ik hoop dat je er een beetje van kan genieten vast en ja, ik zou ook alles met je dokter bespreken, een zorgeloze zwangere is toch beter voor iedereen lijkt me,
lis

Hoi Miranda,

Gefeliciteerd meid!!!!!!!!! Ik begrijp dat je heel angstig bent na 2 miskramen, heb zelf ook 2 miskramen gehad, wil graag weer zwanger worden, maar ben ook heel bang voor een derde miskraam. Hebben ze bij jou onderzoeken gedaan na die 2 miskramen?
Ga heel hard voor je duimen dat het dit keer goed gaat!!!!!!!

Groetjes Ingrid

Terug
Bovenaan