Toch gewoon ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou ik kan jullie ondertussen mededelen dat ik gewoon ongesteld ben geworden niks geen 28 dagen cyclus nu dus maar 20 maar goed de meesten hadden me al gewaarschuwd dat na het stoppen met de pil je cyclus een beetje van slag is mijn nieuwe NOD weet ik dus niet precies maar als ik het moet uitrekenen op mijn normale cyclus en dit, laat ik er dan maar gewoon tussen in gaan zitten.Dus dat wordt dan rond 4 mei denk ik. Nou ja het was maar ronde 1 dus verwacht had ik het niet maar toch een beetje gehoopt jammer maar helaas en ik ga vol goede moed de 2e ronde in. Aurora ik wens jou heel veel succes met 16 april dat er maar geen rode duivels komen en dat jij wel een kerstkindje krijgt voor de andere die ook geen rode duivels krijgen heel veel succes en ga zeker heel hard duimen voor jullie allemaal.

Heel veel succes en dikke knuffels van Leonie

Hè bah Leonie!!! Op dag 20 al.. pfff zit je ook niet op te wachten.
Bedankt voor je lieve woorden en ik wil je alvast heel veel succes in
de volgende ronde wensen!

Liefs,

Aurora

He rot voor je!
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Succes
Inge

jammer hoor,

Ik ben ook net ongesteld geworden en ga nu ook mijn tweede ronde in, had ook wel verwacht dat het de eerste ronde niet zou lukken, maar was ook wel een beetje teleurgesteld.
Maar ook ik ga net als jij vol moed de 2 ronde in, we lopen dus aardig gelijk op mijn NOD is 6 mei.

Succes voor ronde 2......

Groetjes Mirella

Jammer  he?Ik dacht ook dat het bij ons de eerste keer    raak was.(ons 2e kindje) Helaas. Mijn nod is 25 april.Groetjes Suzanne

Terug
Bovenaan