Toch het vruchtzakje verloren

Beste dames,

Ik had al eerder hier gepost dat mijn gynaecoloog dacht dat mijn lichaam het vruchtje had "geabsorbeerd", maar gisteren is het er toch uitgekomen. Ik dacht dat ik er al vrede mee had, maar ik vond dit behoorlijk schokkend en was er eigenlijk heel verdrietig over.  Het gaf zo'n eenzaam gevoel.

Nu heb ik het vruchtzakje opgevangen om aan de gynaecoloog te laten zien, maar is dat eigenlijk nodig? En weten jullie wanneer de bloedingen stoppen? Zijn die bloedingen hetzelfde als een menstruatie?

Sterkte iedereen!
Groeten, Daisy

Wat ontzettend verdrietig. Sterkte daarmee.

Ik weet niet of je het aan de gyn moet geven. Ik heb voor het afstoten iedere keer een potje met sterk water meegekregen om het in op te vangen. En dat dus ook afgegeven voor onderzoek. Daar komt overigens bijna nooit wat uit, bij mij dus ook niet.

Nogmaals sterkte en succes.

gr mama van MD

Hee Daisy,

Sterkte meid met het verwerken van je miskraam. Ik herken het wel dat je je emoties pas echt begint te voelen als het eruit is. Neem de tijd en praat erover met mensen, dat heeft mij enorm geholpen. En op dit forum kun je lekker alle frustraties, vragen etc kwijt aan lotgenoten die weten hoehet voelt.

Ik weet niet of je het vruchtzakje moet meenemen naar de gyn. Wellicht moet je ff contact opnemen om dat te vragen. Heb er zelf geen ervaring mee, 1e mk heb ik zelf geen vruchtzakje gezien tussen alle bloedklonters die eruit gekomen zijn. 2e mk was curettage dus ook geheel anders.

Nogmaals veel sterkte gewenst en ik hoop dat je toch snel gezond zwager mag zijn.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan