toch hsg onderzoek

A

Anoniem

Guest
ik baal als een stekker. ben ik een dinsdag ongesteld geworden en had zo gehoopt dat het hsg onderzoek niet hoefde. maar het moet toch. aanstaande maandag om half 2 moet ik me melden. heb er een kut gevoel over. en dan ook nog me man kan helaas door zijn werk niet mee. daus ik sta er alleen voor. ik moest dit even van me afschrijven. en doe het maar hier want ik weet dat het hier kan.

groetjes janette27

Hoi Janette,

Ik begrijp dat je baalt als een stekker. Zeker nu blijkt dat je man niet mee kan om je te steunen. Ik had exact hetzelfde als jij. Mijn vriend moest naar het buitenland voor zijn werk en ook ik stond er alleen voor. Maar in het Ziekenhuis waren ze heel lief voor me.
Het is inderdaad geen prettig onderzoek, maar wel heel kort. Het is voorbij voordat je het weet. En sommige meiden hebben er helemaal geen last van. Probeer daar aan te denken. Misschien is er een goede vriendin (zus of moeder) die met je mee wil?

Suc6!!!

Liefs, Kippie.

He janette kloten dat je toch een hsg krijgt! Ik kan je echter wel aanraden om iemand mee te nemen naar het onderzoek. Ik wil je absoluut niet bang maken, maar het onderzoek is geen pretje. En een beetje steun is altijd welkom.

Ik wil je nog even wat goede moed geven: bij mij deed het helemaal niet pijn!!! Ik voelde even een kramp toen ze de vloeistof gingen doorspuiten, maar dat voelde als een kramp die je ook hebt als je ongesteld bent. Dus, voor mij was het een eitje. Ik hoop dat jij het hetzelfde ervaart!!!!

Groetjes kim

Terug
Bovenaan