toch iets minder zin als bij de 1e!

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

toen mijn man en ik voor ons 1e kindje gingen, waren we zo veel aan het klussen, en we genoten er ook echt van! maar nu we voor de 2e gaan, kan ik vaak de zin minder opbrengen en minder tijd!voor de 1e gingen we om de dag klussen en nu dus om de 2 dagen!voor mijn gevoel ook genoeg wat ik kan opbrengen!Ik denk dat het mede komt door onze lieve dochter die erg druk en levendig is haha zodat ik avonds kapot ben en mijn man werkt in ploegendienst en dan gingen we ook wel eens in de ochtend klussen, kan nu dus niet meer met de lieve meid!ik vroeg me af of meer meiden dit herkennen...?allemaal alvast fijne dagen toegewenst!

Groetjes Neomi

ja sinds we een kleintje hebben is mijn libido aardig gedaald. En je hebt gewoon minder energie en tijd om er lekker voor te gaan! Overdag kan al bijna niet en 's avonds ben je blij als je ligt.
Maar goed als je wat wilt... dan moet je er toch weer voor gaan. Om de 2 dagen is toch ook prima lijkt me! Zaad blijft 3 - 5 dagen in de baarmoeder rondzwemmen, dus je maakt echt wel goede kansen hoor. Niet teveel druk opzetten, want dan heb je helemaal geen zin meer op den duur. En nu maar hopen dat het snel raak is!!
Bij ons was het in ronde 3 al raak, was wel erg prettig... zo kun je weer spontaan vrijen... al heb ik nog niet veel zin hoor! De hormonen ontnemen me echt heel veel zin... jammer!

Succes!

Hej!

Ik herken dit wel hoor.
Nu hebben wij nog maar kort besloten om er voor te gaan. Maar denk (weet zeker) dat ik om de dag ook niet zou trekken hoor haha.
In het weekend als ik niet vroeg mn bed uit moet dan heb je wat sneller zin zeg maar. Maar als die wekker om half 6 gaat.....

Bij de 1e was het inderdaad een ander verhaal. Maar was er toen ook echt heel erg mee bezig. Probeer dit nu echt wat minder te zijn. Als het raak is prima, graag zelfs! Maar duik niet onder de lakens omdat het 'moet' zeg maar. Rond mn ei proberen we natuurlijk wel wat vaker, maar t moet inderdaad wel leuk blijven ;).
Nu heb ik mn ei ws net na de kerst en... laat ik nu net volgende week vrij zijn... dus dat komt goed uit hihi. Wij hebben het geluk dat onze dochter meestal wel lekker uitslaapt, tenminste tot een uur half 9, dus dat scheelt.

Succes iig en jij ook hele fijne dagen!

liefs

hoi meis, ja hier moet ik er ook niet aan denken om om de dag te klussen. ik heb drie kids rondrennen en ik werk nog drie dagen in de week. wij gaan nu voor een vierde maar klussen wanneer we zin hebben en rond ei natuurlijk ook. en we zien wel.groetjes

fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die hier last van heb ;-)
we hebben het er ook wel over gehad en gezegd dat het anders maar wat langer gaat duren voor we hopelijk zwanger raken maar dat we wel gewoon klussen wanneer we zin hebben (wel rond de ei natuurlijk)! anders wordt het een verplicht nummertje...bedankt voor jullie reacties!!
Fijne dag vandaag!

Liefs

Terug
Bovenaan