toch in het zh bevallen!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben net voor de laatste echo naar het zh geweest en helaas mijn vruchtwater is niet minder geworden, maar gelukkig wel alles goed met de kleine.
Helaas maar waar een thuis bevalling kan ik nu dus vergeten.
Wat ik wel erg raar vond is dat de kleine met de buikomtrek en het hoofdje in de 42 ste week zit met de groei en het bovenbeentje in de 37 ste week zit!
Moet vanmiddag naar de vk dus zal daar alles even gaan vragen!
Is er nog iemand op het laatste moment toch in het zh moeten bevallen en hoe ging dat?

Gr kim

Hoi,

Ik heb dat 3x meegemaakt. Wilde steeds thuisbevallen en moest dat opeens in het zh. doen. Je hebt dan verder met de gyn. te maken. Maar ik mocht ook altijd nog de vk bellen. Na de bevalling, als je thuis komt, neemt de vk de zorg van het zh weer over. Het voelt alleen zo raar, omdat je toch iets van een band opbouwt met de vk.

Dat opmeten van het kindje is mm. werk. Die van mij had met bijna 36 wkn een schedelomtrek van ruim 39 wkn. en het bovenbeentje was 34 wkn. Maar de gyn. zei dat dat echt om mm. gaat. Gewoon een wat groter hoofd en kortere benen. Als zij zich er neit druk om maken, moet jij dat ook niet doen. Zij weten binnen welke marges het nog goed is.

Succes! Word je nu dan ook ingeleid, of mag je wel spontaan bevallen?

Francien 38,5 wkn

Hoi kim

een vriendin van mij heeft dit gehad. Haar kindje had ook volgens de echo een groter hoofd als de rest van het lijfje. Zij had ook aardig wat vruchtwater.

Afgelopen week is ze bevallen van een prachtige zoon. En wat denk je... Niet s aan te zien of aan te merken... Qua groei met het hoofje en de beentjes ed. Ze had zich er zo'n zorgen om gemaakt dat haar bloeddruk enorm was gestegen en ze uiteindelijk een spoedkeizersnede heeft gehad. Met als resultaat een kerngezonde knul!!

Verder weet ik er niets vanaf maar ik dacht dit wil ik je even vertelllen!!

succes

liefs gridje

Terug
Bovenaan