toch inenten...

hoi meiden,
ik ben net bij de dokter geweest en heb eindelijk de knoop doorgehakt...
ik ga me toch laten inenten.

die twijfel bleef maar en dat lijkt me ook niet goed...
nu krijg ik hopelijk wat rust in mijn hoofd.
voor en nadelen blijven altijd maar ik kan me nu 'afsluiten' voor alle goed bedoelde adviezen...heb mijn keus gemaakt en klaar.
ik werk in een kapsalon en het is het onderwerp van de dag!

nou, woensdag ben ik aan de beurt.
liefs lot.

Succes meid! Tja ik heb het dus ook al gedaan zaterdag terwijl ik eerst echt stellig nee zei. Nu voelt me arm nog wel wat beurs aan maar verder geen andere bijwerking gehad.

Wel is mijn misselijkheid weg... hihih maar dat zal daar vast niet doorkomen.

Mijn HA zei toen ik advies vroeg "daarvoor is het vaccin er" tja niet echt een reactie waar ik op had gehoopt maar goed. Ik was vorige week eventje ziek, geen mex. maar voelde me toch beroerd. Dus om niet ziek te worden heb ik de knoop doorgehakt.
Wel samen met mijn mams overlegt.

Hoi Josh,
ja, ik bleef ook maar twijfelen, met iedereen er over gehad...maar het is wel jouw lijf, jouw zwangerschap...jouw beslissing!
ik voel me nu al een stuk rustiger...het advies is er natuurlijk niet voor niks,stel dat je het niet doet en je wordt ziek...
mijn god, je moet er niet aan denken...
nu maar hoepn dat er helemaal geen bijwerkingen aan zitten en zeker niet voor het kleine mensje.

liefs lot.

Dus jullie hebben het beide wel laten doen?!
Hoe ver zijn jullie nu dan? Verder nergens nog last van? Ik wil me ook laten enten, vooral ook omdat ik astma heb, maar de enige reden waarom ik t niet zou doen is indd omdat ik niet wil dat ons mini-mensje daardoor gevaar loopt.. Donderdag naar de VK en dan daar nog maar eens navraag doen... Misschien dat zij mij over de streep kan trekken..

@mcuijpers... ik ben 16w3d nu.. en heb me bij precies 16 wken laten vaccineren. Ja raar he? we wilde het eerst allebei niet doen maar toch gedaan. Lot gaat morgen.

@ JOsh
wat een mens va ngedachte kan veranderen zeg, hehe
maar ik zit er ook steeds meer aan te denken, vooral omdat ik astma heb. de "gewone" griepprik moet ik ook elk jaar. ik heb al een oproep gehad toen ik nog maar net wist dat ik zwanger was en de huisarts wist van niets. dus tzal niet voor niets zijn geweest denk ik..

Terug
Bovenaan