toch kijkoperatie vragen?

Hoi,

Ik heb van laatst van mn gynocoloog te horen gekregen dat ik over een half jaar moet terug komen. Als ik dan nog niet zwanger ben dan krijg ik een kijkoperatie. Als ook dan alles goed blijkt te zijn, dan wordt er weer een half jaar wachttijd ingelast. Ik heb hier mee ingestemd maar ik zit er over na te denken om toch nog even contact op te nemen met de gynocoloog. Ik wil toch op die kijkoperatie aandringen. Hij wou dit niet doen omdat hij het een te grote ingreep vond aangezien alle onderzoeken goed zijn. Maar ik heb zoiets als ik nu een kijkoperatie krijg dan heb ik echt ALLE onderzoeken gehad en als ik dan over een half jaar nog niet zwanger ben dan kan ik misschien wel beginnen met IUI. (dit heeft de arts nog niet ten sprake gebracht hoor) Want dan ben ik inmiddels al 2 jaar verder. Wat vinden jullie ervan, zal ik toch weer contact op nemen arts of ben ik te ongeduldig????

Groetjes Niekie

Hallo

Ik zit nu met hetzelfde.Heb alle onderzoeken gehad net als jij.
Nu heb ik volgende week de evaluatie gesprek en ben benieuwd wat ze mij gan vertellen.
Ik wil ook dt ze een baarmoeder foto gaan maken of een kijkoperatie.Je kunt het beter maar meteen weten,dan pas over een half jaar.Als dan toch alles goed is kun je weer met plezier klussen.
Ik zou er toch op aandringen,want dat ga ik dan ook doen!
In welk ziekenhuis zit jij?

groetjes Karin

Ik zou toch aandringen op een kijkoperatie, want je ben niet voor niets al zo lang bezig. Bij een kijkoperatie word je baarmoeder goed schoongemaakt en je eileiders doorgespoten. Ik heb het ook gehad en mijn gynaecoloog zei dat ik dus extra vruchtbaar was. Daarna moesten we een half jaartje zelf proberen zwanger te worden en was dat niet gelukt, dan konden we beginnen met de 1e IUI behandeling. Dat is toch een ander verhaal. Wij zijn ook ruim 2 jaar bezig en zijn in januari 2005 begonnen met onderzoeken. In april kreeg ik kijkoperatie (ik wilde geen baarmoederfoto) en dat vond de gynaecoloog ook prima, want als er niets te zien was op de foto dat was de volgende stap zowiezo een kijkoperatie. In november heb ik 1e IUI behandeling gehad. We zijn nu wel een jaar verder, maar we krijgen goede begeleiding en behandelingen er de gynaecoloog laat geen onnodige tijd verloren gaan (heeft misschien ook wel met leeftijd te maken. Ik ben namelijk 35). Denk er maar eens goed over na, maar als ik jou was zou ik geen tijd verloren laten gaan.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan