toch maar 28 juli :(

hoi hoi

ja ik baal ook van het forum pff niks meer aanzo mis het wel...
maar ik vind deze letter kleur ook een beetje vervelend of ligt dat aan mij???

nou kreeg vanmorgen een telefoontje van de gyneceloog die mn keizersnee zou doen om 24juli met een niet leuke mededeling de keizersnee datum is toch terug gezet na de 28e weer...
hij is een bepaald gyn die dus ook andere operaties doet en nu is er voor die dag een verwijdering van een tumor binnen gekomen(en dit gaat uiteraard voor) tenzij ik spoed zou zijn
zon operatie duurt gemiddeld 4-6uur dus helaas geen plek voor mij die dag nu wilde ze me iets eerder in die week zetten maar dan moesten ze overleggen met de kinderarts (omdat de kleine toch erg groot is) maar de kinderarts vond dit geen goede reden om het eerder te doen want ik zou dan nog geen 38weken zijn en dat is slecht voor de longentjes van de kleine man dus ja dat staat voorop natuurlijkk
maarja tis wel een vervelend iets want zo slingeren ze je ook maar rond

maarja tzal nie later worden als 28juli moet ik maar denken hahaha

liefs

heej patricia,

vind het forum ook niks leuker als het vorige forum, het vorige vond ik ook een stuk overzichtelijker, dan schoven de titels waar op gereageerd werd gewoon mee op, vind het irritant dat het nu niet zo is...

Maar wat irritant voor jouw dat je steeds heen en weer geschoven word, je kijkt er toch heel erg naar uit.
Ik hoop voor je, dat ze het nu ook echt op de 28e laten staan, zo weet je waar je aan toe bent!
Ik wens je veel sterkte met de keizersnee!

Liefs Marina (Mien)

Hoi patricia, Is vervelend maar hopelijk zijn de paar daagjes extra makkelijk te overbruggen.. Gelukkig is het in jouw geval geen spoedgeval. Ik heb een geplande keizersnede gehad (dochter is nu 1,5 jaar). Toen ik aan de beurt was voor een ruggeprik voor de keizersnede was ik in het voorkamertje.. De arts had al de prik in zijn handen en toen werd er gebeld dat er een spoedgeval tussenkwam.. nou ik weer helemaal naar de wachtkamer, en twee uur later was ik weer aan de beurt... echt raar kan het lopen.
ben nu zelf 12 weken zwanger en het wordt ook weer een geplande keizersnede.. ik ben benieuwd! Is niet leuk maar het is niet anders. groetjes Jess

Hoi Patricia,jemig, wat een heen en weer geslinger...Maar ja, je uitleg geeft aan dat je niks anders kan, spoed gaat voor, alleen wel vervelend voor jou...Bij de bevalling van onze 2e liepen ze gewoon weg toen ik volledige ontsluiting had, naar de ernaast gelegen verloskamer, ik pissig, bleek later dat het ongeboren kindje van die bevallende vrouw klem zat in 't geboortekanaal en het hartslagje achteruit liep...Tja, naderhand logisch natuurlijk dat ze dan weglopen,maar op zo'n moment vervelend voor mij...
Moet ook zeggen dat dit forum niet mijn ding is...jammer...veel te veel tekst voor je neus op je scherm als je berichtjes wilt lezen en wilt reageren...Veel te druk....
Succes met de laatste weekjes!!!Straks met z'n vieren!!!!
Groetjes Roos.

hee dames

ja tis voor de ander een zeer belangrijke operatie zulke dingen gaan ook altijd voor uiteraard helemaal logish..
maar als ik de 24e aanhield hoefde ik vrijdag nog maar 2weken..en nu is het vandaag nog 3weken hahah klinkt gelijk weer veel langer:p:p

hm jessica jij had dus minder geluk tijdens je geplande keizersnee zozie je maar weer zelfs dan kan het nog uitlopen haha..
ja caithlyn werd een spoed keizersnee dus dit is weer nieuw voor me..

@miss mama

hoe gaat het met jou dan?hoeveel weken moet jij nog?gaat alles nog goed hou je het vol??

liefs

Terug
Bovenaan