toch maar afwachten

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen heb ik weer een test gedaan, negatief. Morgen is het een week na mijn NOD. En nog geen tekenen van beide. Inmiddels 3x negatief getest (maar dan ook gewoon spierwit) en nog helemaal geen tekenen van ongi. keurig witte afscheiding, geen ongi krampen, niets. Vrees dat er niets anders op zit dan afwachten nog maar even.

Je gaat je natuurlijk allemaal dingen in je hoofd halen. Zou het kunnen dat mijn ei laat was deze maand? Zou het kunnen dat ik nu pas op dag 10 na mijn ei zit!? Is het dan nog niet te testen? We hebben inmiddels een dikke week niet meer geklust. Dit omdat we allebei gewoon even geen zin hebben, en ik toch eigenlijk op mijn ongi zit te wachten. Kan het dan van 1 van de laatste klussen zijn? Nou ja, ik weet het niet. Nog maar even afwachten denk ik!

Liefs

Ja wachten wachten wachten is hier echt een stopwoord pff vreselijk wat een onzekerheid, maar ja je kan niks anders dan wachten...balen he. Maar zolang geen ongi is is er toch hoop. s6

Hè bah wat vervelend! Die onzekerheid is het ergste (dan heb je nog maar liever dat je weet waar je aan toe bent). Ben je wel vaker onregelmatig?

@ ilse77 Ben eigenlijk heel stipt. Kon er altijd de klok op gelijk zetten. Vorige maand wel 2 dagen te vroeg, maar verder altijd heel regelmatig normaal.

@babe1982 Tja, dat wachten..... pffff irritant. maar er zit niets anders op.

Ik weet hoe je je voelt meid! Zit nu 3 dagen na mijn NOD en ook van beide nog geen spoor...

Tja soms doet je lichaam even gek en ben je ineens onregelmatig. Hopelijk had je een late eisprong en ben je toch zwanger.
Het kan ook zijn dat je een cyclus overslaat en dus echt pas over 3 weken weer ongie wordt...

Zucht... als je er op zit te wachten kunnen die dagen lang duren.

Terug
Bovenaan