Toch maar bij dit forum aangemeld.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nadat ik nu al een half jaar met jullie meelees heb ik mezelf toch maar eens aangemeld.

Mijn naam is Jane (nickname) en mijn man en ik zijn vanaf decemder bezig voor ons eerste kindje. En zoals we allemaal niet kunnen wachten tot het zover is,is dat bij mij ook zo. In het begin werd ik helemaal gek van mezelf en mijn lange cyclussen.
Ik ben daarom vrij snel begonnen met temperaturen. En wat bleek...ik kon geen verhoging vinden in mijn cyclus. Ben daarom vorige maand  bij de dokter geweest  en deze heeft mij door gestuurd naar de gyn.
Daar namen ze mij gelukkig serieus en zijn de onderzoeken begonnen. Daaruit blijkt dat ik weinig eisprongen heb in het jaar. En mocht ik beginnen met Provera en Clomid.
Nu heb ik donderdag een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of er inderdaad een eitje aan het groeien is.Spannend!!
Omdat ik al wel in de MM zit maar eigenlijk "pas"een half jaar bezig ben voel ik me nog niet zo geroepen om mij de dames te voegen van als zwanger worden langer duurt.(maar wat niet is kan nog komen)
Ik hoop dat we met zijn alle maar snel zwanger mogen worden.

Jane

Hoi Jane,

Welkom op de site. Wat vervelend dat je weinig ovulaties hebt. Wel fijn dat je er snel achter bent en meteen doorverwezen bent. Succes donderdag in het ziekenhuis.

Groetjes,

Sara

Hoi Hoi

Ik zit stiekem ook al een hele tijd mee te lezen en heb me net ook aangemeld. Dat lijkt me wel heel gezellig! Volgens mij is het hier vaak gezellig en kun je ook echt lekker van je af schrijven als je het even niet meer weet...of juist als je het wel even weet. Je kan elkaar zo mooi een handje helpen en steunen.

Wij zijn ook ongeveer vanaf december bezig. Nog zonder resultaat helaas  (ook ik ben erg ongeduldig geworden ondertussen (hihi)).

Deze maand voor het eerst aan het temperaturen. Na anderhalve week een duidelijke stijging te zien. Dit ga ik nu 2 a 3 cyclussen doen en daarna mogen we naar de huisarts als we ondertussen nog geen ander nieuws voor hem hebben.

Jane veel succes in het ziekenhuis donderdag...

Tot snel misschien.

vlinder_____

Hoi vlinder,

Ik vind het nu nog spannender worden allemaal nu ik ook aan het meeschrijven ben.
Wat fijn dat je temperatuur omhoog gegaan is. Nou weet je in iedergeval dat je een eisprong hebt.
Wanneer heb je je nod?

Liefs Jane

he meis ik zit in het zelfde schuitje alleen ik heb niet getempt , wij zijn al 8 maanden   bezig ronde 9, toen ik stopt ben met d epil ben ik naar me a gegaan voor vragen, ik had gevaagt kan ik moeilijker kinder krijgen van wege me mannelijke hormonen , me dokter zei nee kan geen kwaad,

na 8 maandne tobben sla soms maand over kwa cyclus, ben ik een naar me ha gestapt en gevraagt, ze vond het raar ik kon op d epil gaan maar ze snapte dat ik dat niet wou, dus heeft ze me door verwezen naar de gyn,

onder zoek gehad uitstrijksel gemaakt, en moest bloedprikken over 2 weken terug komen, waarschijnlijk klopt het dus wel wat ik d8 dat ik moeilijke rkinder kon krijgen van wege me mannelijke hormonen , ik hem minder ei sprongen in een jaar dan een gewone vrouw om maar zo te zeggen, dus net als jij ,

ik ben benieuwt wat ik voor geschreven krijg en wat we er aan gaan doen,

hoelang waren jullie al bezig

greetz suzette

Hoi Suzette

Ik zit nu in de 6e ronde. Mijn cyclus is 45-41-37-35-38-?. En ik ben rond de jaarwisseling gestoptmet de pil. Ik ben al in de 3e ronde begonnen met temperaturen om rust voor mezelf te krijgen. Want ik dacht als ik zie dat ik een eisprong heb dan maakt het niet uit dat mijn cyclus zo lang, dan moet ik gewoon wat meer geduld hebben als een ander.
Alleen was het een zooitje dat temperaturen, dat vloog alle kanten uit. Terwijl ik heel netjes iedere ochtend op de zelfde tijd temperatuurde. Dus had ik nog geen rust in mijn lijf.
Toen naar de ha gegaan en die heeft me doorgestuurd omdat de cyclussen toch wel lang waren.Ben ik wel blij mee, want ik lees hier op het forum dat niet iedere ha dit doet.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt voor jezelf.

Liefs Jane

he meis mijn cyclussen zaten in het begin tussen de 28 en de 30 2 maanden later 30 en de 40 en nu zit ik al tussen de 40 en de 50 dus ja kweet hoe je je voelt

Hallo

Is inderdaad spannend om mee te schrijven. Moet er nog aan wennen. Kom net thuis en dacht mmm meteen maar even kijken.

Hoop voor jullie dat ondanks de lange cyclussen jullie toch snel zwanger mogen worden want dat zou toch de mooiste wens zijn voor iedereen!

x-vlinder

Terug
Bovenaan