Toch maar contact opnemen met VK

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb vanavond toch maar besloten dat ik morgen even met de VK ga bellen. Ik heb op 10-03 een MK gehad en ben nu sinds ruim een week iedere keer een beetje aan het vloeien. Alleen bij het afvegen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het de afgelopen dagen in de gaten gehouden en het is momenteel alleen s-morgens. S-middags en s-avonds heb ik er weer geen last van. Dat is toch raar!!

Ik zou willen dat ik gewoon ongi werd, zodat we verder konden voor ronde 10. Mijn dochtertje is inmiddels al weer ruim twee, en ik wil zo graag dat het leeftijdsverschil niet zo groot wordt. Maar dat hebben we niet voor het zeggen he.
Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Lucielle

Hey Lucille,

Als ik jou was zal ik dat ook doen
misschien heeft ze wel advies wat als
je er aan kan doen....
Hou ons op de hoogte?

Liefs Linda

Ja, ik ben ook benieuwd.
Geen idee wat dat kan zijn.

Groetjes,
Dyonne

Hoi Lucielle,

Wat klinkt je verhaal bekend zeg!
Zelf heb ik 8mrt een mk gehad en ook ik heb vanaf die tijd al last van heeeel iets bloedverlies.
Inderdaad net zoals jij alleen bij het afvegen.En bij was t s ochtends en savonds vaak.
Vorige week had ik opeens erg last van slijm erbij en vorige week donderdag zag ik tot mijn grote verbazing opeens een slijmprop met oud bloed erbij.En daarna heb ik geen bloedverlies meer gehad!

Zelf denk ik dat dit allemaal nog kwam door de mk,dat alles misschien nog niet geheel schoon was.
Ook ik heb op t punt gestaan om de vk te vragen,maar bij mij is t nu opgehouden.
Alleen weet ik nu dus ook niet wanneer mijn eisprong zal zijn(als die uberhaupt komt)
We zijn nu bijna 4 weken om de dag aan t klussen,maar helaas ik merk nog niks van ev verschijnselen,dus we gaan vrolijk door

Als ik t goed heb ben jij ook niet gecurrateerd of niet?
Misschien is alles nog wel niet helemaal schoon???

Laat je t even weten als je de vk gebeld hebt?
Ben ook erg benieuwd wat t kan zijn??

Succes meis!

liefs caro

Hoi allemaal,

Ik heb net met de VK gebeld. Zij vind het ook en vreemd verhaal. Volgens haar duurt het meestal langer voordat je weer ongi wordt na een MK. En als er iets is achtergebleven in de baarmoeder is het meestal heftiger, met buikkrampen en koorts.
Ik moet nu even het weekend afwachten, en als ik er dan nog last van heb moet ik even terugbellen en dan maken ze een  afspraak voor een controle-echo.
Nog even afwachten dus!

Groetjes Lucielle

ik heb ook een miskraam gehad en verloor ook veel bloed nu dus ook nog maar hele kleine beetjes alleen   bij het afvegen
ben ook bij de huisarts geweest en die zij dat het normaal was alleen als je erge buikpijn krijgt of koorts dan is het nietr goed en moet je even naar de huisarts gaan
en het kan ook 6 weken duren voor je normale cyclus weer op gang is en je pas weer ongesteld word
dus je kan even wafwachten tot het stopt en als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even terug naar de huisarts gaan en die kan je dan even door sturen anders zit je ook alleen maar in de stress en daar heb je ook niks aan
succes en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt
gr romy

Terug
Bovenaan