toch maar eens voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik heb me al eens eerder voorgesteld, maar had vrij kort daarna weinig tijd meer om te reageren door een andere baan. Nu loopt alles weer en heb ik weer tijd om mee te lezen en te reageren.
Ik ben Kiki, 31 jaar, bijna 5 jaar getrouwd en woonachtig in Bergen op Zoom, NoordBrabant. Wij hebben twee kinderen, Iris (3,5) en Stijn (1,5). Ik werk als administratief medewerkster voor 2 dagen in de week.
Ik lees graag, kook graag (als het maar geen aardappelen zijn...) en ga er graag met de kinderen op uit. lekker thuis aanrommelen is ook favoriet. Fotograferen is een grote hobby van me.

GRoetjes,
Kiki

Hoi Kiki,

Leuk dat je hier mee komt kletsen. Is altijd gezellig hier!
Mijn naam is Mirjam, ben 26 jaar, getrouwd en mama van Justin (03-05-07).

groetjes mirjam

Hoi Kiki,

Wat ontzettend gezellig dat je ook mee komt kletsen. En er weer een Brabander bij, altijd gezellig!! Mijn naam is Linda, ik ben 32 en moeder van Marissa, ik ben fulltime thuis en woon in Eindhoven.

groetjes Linda

Leuk dat je mee komt kletsen!

Ik ben Linda, 32 jaar en moeder van een dochtertje Daantje (05-07-2007) en nr 2 is on the way,hi,hi,hi (11 wkn 4 dgn). Ik woon ook in de omgeving van Eindhoven!

Groetjes!!!!

leuk dat je mee komt kletsen!!

ik ben petra,34 jaar en heb een dochter,anouk van 28 juni 07.
woon in de buurt van leeuwarden

gr petra

hoi hoi,

gezellig hoor dat je mee forumt.
Ik ben Tamar, 33 jaar, moeder van Sarah (16-07-2007), ik woon in Zaandam en werk 3 halve dagen als administratief medewerker bij een ICT bedrijf.

Groetjes

Hoi,

Welkom hoor!! Ik ben Simone, 26 jaar, getrouwd en heb twee kinderen, een jongen van 7 en een meisje van 14 maanden. Ik woon in de bollenstreek en werk 24 uur per week.

Terug
Bovenaan