toch maar even naar het ziekenhuis geweest

A

Anoniem

Guest
hallooo dames

nou gisteren was ik 40 weken en had dus vanaaf de avond ervoor geen geschop me gevoeld
me verloskundige had me al me kop gegeven   dat ik dat wel gelijk moest zeggen aangenien het al een keer is voorgekomen dat er vier dagen later mee aan kwam zetten

ze voelde gister   hartje was wel goed maar heeft me toch maar even voor de zekerheid naar het ziekenhuis gestuurd
alles viel in duigen        had een afspraak met de dokter voor me zoontje     hij zat nog op het kinderdagverblijf     me man was aan het werk
  dus snel me zoontje opgehaald   bij oma afgedropt   die is met hem naarde dokter gegaan

aangekomen in het ziekenhuis ging ik aan de hartfilm   eerst een half uurtje     en het zag er goed uit maar toch nog een half uur extra voor de zekerheid       dus een uur op bed gelegen daar
wel mooi om te zien sommige schoppen voel je wel maar andere weer niet
ook was er weeen actievitijd te zien    
daarna een echo gehad en er nog een foto op na gehouden ook
maar je zal altijd zien we reden naar het ziekenhuis   en ik voelde een klein trapje
maar de verloskundige had al gezegt     dat dat wel vaker gebeurd

al met al zijn we bijna anderhalf tot 2 uur in het ziekenhuis geweest     maar alles was goed een gezond kind    van nu al 3500 gram   de navelstreng was ook goed dus dat was ook mooi

ik was niet echt geschrokken van het hele gebeuren
maar wel meer gerust gesteld  
dat ons kindje zoveel weegd dat het goed is en dat ook ik voorweeen heb gelukkig

donderdag wordt ik gestript   en zullen we zien of het doorzet     het zou wel mooi zijn natuurlijk

groetjes soraya moeder van justin 1,5 en 40 weken zwanger van onze dochter

Het geeft idd wel even weer een lekker gevoel om te zien dat alles goed is daar binnen. Maar toch wel even een spannend moment. Nu nog even je best doen om het nog vol te houden tot aan de bevalling. Ik hoop dat het gauw komt, tussen de feestdagen door????
Sterkte en succes!

Liefs Hilma

Fijn gevoel he dat je weet dat je lichaam niet vergeten is dat er een kindje in je buik zit!

Ik heb een hekel gekregen aan de ctg Scan, ik heb er dan ook zo'n 10 dagen elke dag meerdere keren aan gelegen dan is het hartslagje van je kind niet meer leuk :p

Ik hoop ook dat donderdag gaat helpen dat het doorzet, alvast sterkte en succes!

x Lies

Fijn dat alles goed is met de kleine. En veel succes morgen. Ik hoop dat het doorzet.

Terug
Bovenaan