Toch maar even voorstellen..

Hallo dames,

Ik zit eigenlijk al stiekem maanden mee te lezen op dit forum. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nooit actief heb meegedaan, dus eigenlijk wil ik dat vanaf nu wel graag doen.

Ik ben 1 dec bevallen van mijn dochtertje Laura. De bevalling was ingeleid ivm bekkeninstabiliteit. Uiteindelijk is Laura geboren dmv een vacuumpomp. Haar hartje viel namelijk steeds terug, dus dat was wel even heel spannend. Vlak na de geboorte had ze een raar kreuntje in haar ademhaling, dus is de kinderarts er bijgehaald. Gelukkig bleek na een paar uur alles heel goed te gaan en mocht ze met mij mee naar de kraamafdeling! Nu is ze inmiddels 8 weken en een heel lief, tevreden en makkelijk meisje! Op wat darmkrampjes na (ivm overgang van borstvoeding naar flesvoeding) verloopt het echt heel goed en makkelijk!
Ik ben zelf ook redelijk aan het herstellen. Nog wel last van bekken, maar gaat steeds beter! Zelfs al voorzichtig in de fitness bezig. Moet toch nog wat kilo's kwijt, ha ha.

Nou ik hoop, dat jullie het niet erg vinden, dat ik me zo laat 'aanmeld'.

Liefs Jacqueline

Hoi jaqueline,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Laura.
En welkom bij deze mamaclub!
Wat fijn dat Laura zo lekker tevreden, lekker genieten dus!
Bedankt voor je reactie op mijn topic. Het inbakeren van Merle in een hydro-luier lukte me niet, Dat was maar even en dan had ze zich al weer helemaal los gewurgd. Hopelijk blijft het met de puckababy goed gaan. Want ik weet dat ze door kan slapen. De 2e en 3e week sliep ze door van 23.00 tot 7.30, daarna was het ineens over.Verder is ze gelukkig heel tevreden en is het volop genieten! Het is zo fijn om mamae zijn!

Lfs Esther

Ja nog van harte gefeliciteerd met je dochter, fijn dat het zo goed gaat met jullie. Wel spannend als tijdens de bevalling de hartje zo terug valt. Gelukkig is alles goed gegaan!

Groetjes

Hoi Jacqueline,

Welkom bij de club!
Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!
Fijn dat het met allebei goed gaat en Laura zo tevreden is.

Geniet lekker van je kleine meid!

Groetjes Kim

Hoi!

Gefeliciteerd met je dochter Laura!
En welkom bij de club!

Fijn dat alles goed met haar gaat! Was wel even eng als de hartslag zo weg zakt! Finn had dat tijdens de bevalling ook.

Ik had ook bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap, niet zo erg als jou denk ik maar heb er nu nog wel steeds last van ook met kleine stukjes lopen, traplopen e.d.
Doe jij oefeningen voor je bekken? En zo ja, welke?

Geniet lekker van je meisje.

Liefs Danielle

Hey Danielle,

Schrikken he als het hartslagje wegvalt... Laura werd ook meegenomen naar het kamertje naast de verloskamer voor onderzoek door de kinderarts. Hoor ik opeens iemand zeggen: ' De hartslag, het klopt niet'... Ik wist niet waar ik het moest zoeken (lag ook helemaal alleen, iedereen was met de baby mee). Bedoelden ze uiteindelijk dat de monitor niet werkte!!! Gelukkig maar, maar ik trok het even helemaal niet!

Ik doe oefeningen specifiek voor de lage buikspieren. Deze heb ik van de bekkenfysio gekregen. Ik heb een a4tje met oefeningen. Ik kan deze mailen als je interesse hebt (beetje veel om nu hier neer te zetten, ha ha).

Liefs Jacqueline

Hey Jaqueline,

Welkom bij de club, gezellig!!
Misschien leuk als je ook alle gegevens bij de lijst invult??

Kan me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken, zeker toen ze dat zeiden....gelukkig ging het om de monitor!
Lekker genieten van Laura!
We zitten ook op hyves :
http://dec2011mama.hyves.nl/
Misschien leuk, krijg je een beetje een beeld bij iedereen.

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan