toch maar ff de update hier neerplakken

zow vandaag een behoorlijk stressdag achter de rug....

bleghhhh....vanochtend mocht Yoëll tot 11.30 eten en drinken....dus maar op tijd een broodje gesmeerd wat ie gelukkig wel wou eten...ondanks dat ie wist dat hij naar het ziekenhuis moest en het ook daadwerkelijk wel aan mama vernam dat er iets ging gebeuren....

om 13.45 moesten we ons melden bij de rontgenafdeling....pffff moesten ruim een kwartier wachten en voor mama duurde dat wel 3 kwartier...bleghhh...vooraf ff gevraagd wat er precies ging gebeuren maar daar konden ze niet echt duidelijk antwoord opgeven helaas....vooral ik maakte me daar zorgen om omdat ik niet mee mocht naar binnen....

om 14.00 mochten yoëll en papa naar binnen toe....slik slik.....mn mams hield mij gezelschap want mn paps moest opm 13.50 bij de oogarts zijn dus we waren allemaal tegelijk in het SZE...

om 14.25 kwamen ze eindelijk weer naar buiten...Yoëll helemaal trots en papa had ook een enorm opgelucht gezicht....

wat is er allemaal gebeurd...

het was de bedoeling dat meneertje uit een "baby"fles contrastvloeistof moest drinken...nou dat drinkt ie toch echt niet op dus harald had maar ff een spuitje gegeven waar hij normaliter ook zn medicatie uitkrijgt...en dat ging super....100 ml contrastvloeistof met iets ranja erdoor vermengt ging er goed in....ook tijdens de foto`s bleef meneer goed liggen en hoefde papa hem ook niet vast te houden etc etc. Papa kon meekijken naar de foto`s die gemaakt werden en de arts zei meteen wel dat er niet echt iets afwijkends op te zien was....tis alleen nu ff afwachten wat de kinderarts etc er van vinden....maar die uitslag krijgen we over 14 dagen pas...mits er echt iets afwijkends te zien is.....

Gelukkig heeft ie geen rare spuiten of papjes hoeven eten....dus dat scheelde weer...de folder maakte ons banger als dat het onderzoek dus in werkelijkheid was.....

Maar goed voor een ventie van amper 2 is het natuurlijk wel weer een hele rare dag geweest....gelukkig heeft ie tot nu toe alles goed doorstaan tis nu ff afwachten of ie geen rare dromen ervan krijgt....

vanochtend heb ik zelf de groeiecho gehad en het kindje loopt ruim 1 1/2 week voor op groei, ze waren bang voor een achterstand ivm mn schildklier....maar alles valt tot nu toe gelukkig mee....

helaas moest ik mn urine etc ook weer laten controleren en heb toch weer de streptokok bacterie terug.....pffff maar goed dat verklaart wel weer een hele hoop waar mn klacthtjes vandaan komen.....nu maar hopen dat de laatste 10 weekjes niet nog meer dingen bij komen....

Zow dit was weer een heel verhaal.... en bedankt dat ik `m weer ff kwijt kon hier

Liefs Denise en Yoëll en 29,5 wk zwanger

fijn dat het onderzoek een beetje mee is gevallen Hopelijk is de uitslag ook goed
En wat fijn dat de baby het ook goed doet Hoop dat je de laatste 10 weken verder een beetje zorgeloos doorkomt!
liefs mira mv marek

Fijn dat het weer allemaal zo voorspoedig is gegaan. Je zult wel enórm trots zijn op je ventje! Groot gelijk!

Hou ons op je hoogte!

Ps: hoe is het met je vader?

Esmé mv Kay en ???

hallo

wat zal jij trots op je manneke zijn!!!!
wat een kanjer dat hij stil bleef liggen en via het spuitje alles innam.... kanppe vent...

enne idd hoe is het met je vader.

gr tobi

houd je ons op de hoogte wbt de uitslag

Terug
Bovenaan