Toch maar getest

A

Anoniem

Guest
Eerder vandaag had ik een berichtje geplaatst dat mijn rd er nog niet zijn. Ik kreeg het advies om toch te gaan testen. Nu heb ik zojuist een digitale test van Clearblue gedaan. De uitkomst op het schermpje was niet zwanger. Maar haal ik de stick eruit dan zag ik wel een heel vaag streepje. En natuurlijk een duidelijke streep dat de test goed gegaan is. Gelden die vage strepen ook bij de digitale testen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Westie
11e ronde

hoi hoi
wil je niet teleurstellen maar ik heb dat ook gehad en had twee hele duidelijke strepen,en toch stond er niet zwanger op.dus ikke bellen naar clear blue om het na te vragen.was dus niet zwanger die streepjes betekenen niks zei ze.ze had inderdaad gelijk want een dag na de test werdt ik ongesteld.sorry dat ik je dit moet vertellen,had je graag iets anders verteld.maar het kan alsnog als je te vroeg hebt gestest.hoop het voor je.
liefs sil

Hoi Sil,

Het geeft niks hoor dat je me dit vertelt, ik vraag er toch naar of mensen hier ook ervaring mee hebben gehad. Ik denk dat ik morgenochtend nog een keertje ga testen. Ik ben namelijk nog geen keer over tijd geweest. Ook heb ik wel last van mijn borsten,   ben moe en af en toe behoorlijk misselijk. Ik probeer het morgenochtend gewoon nog een keertje.

Groetjes Westie

Terug
Bovenaan