toch maar getest..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
Ik heb vandaag toch maar getest, wist eigenlijk al dat het geen zin had maar ik wilde het zeker weten ivm medicatie gebruik. Had weer zo'n verschrikkelijke hoofdpijn dat ik daarvoor medicatie moest slikken. Negatief dus.. wat ik al dacht. Hopelijk volgende maand beter. Heeft iemand nog tips om hormoonschommelingen tegen te gaan? Ik let al op wat ik eet en drink, ga naar de homeopaat, maar nog lijkt het niet te helpen. Het enige wat een beetje verlichting geeft zijn de pijnstillers:(

Balen meis dat die negatief was!sorry heb geen tips voor hormoonschommelingen!hopelijk kunnen de andere meiden je verder helpen!
Liefsss

Nee heb helaas geen tips voor je. Baal wel met je mee!!

Liefs ciomama

Verdorie! Zou zo leuk geweest zijn! Mijn zus heeft erge migraine, vooral tijdens haar periodes en toen ze zwanger was...........het enige wat haar hielp waren die pillen, die ze toen ze zwanger was niet meer mocht nemen..............het was flink pijnlijden af en toe en dan heb je die pillen die je kunnen verlossen in huis.......................zij is heel sterk geweest.......erg knap!

Komt bij jou dan ook wel goed meid!

Vervelend dat er weinig tegen te doen valt.....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan