toch maar over op voeding voor hongerige babys?

Vince krijgt nu 180 water + 6 scheppen. gaat zo goed als helemaal op! maar het lijkt wel of hij daar niet meer genoeg aan heeft! begint na 3,5 zo hard aan zijn handen te zuigen dat de buren het kunnen horen ( bijwijze van ) zijn fiep wil die niet...

is dit voor iemand herkenbaar?

ik geef het ook, ben gestopt met nutriton erin doen, volgens mij kreeg hij hier heel veel krampen van.

Alleen nou geef ik zonder nutriton en drinkt hij een stuk minder, nou hopen dat hij vannacht niet te vaak komt. Nou kreeg hij ook 8x 165, dus dat is best veel en is hij met 9 weken 60 cm lang en 5,8kg, als hij minder drinkt is dat geen probleem.

Hoi,

Ik ben een maartmama, maar las je berichtje. Geef je hypoallergene voeding? Dan mag je volgens mij nl voor de 6 maanden niet bijvoeden, en rijstebloem is ook bijvoeding. Moet het cb volgens mij wel weten.

Nutriton is johannesbroodpitmeel. Dit zorgt ervoor dat de voeding niet terug komt.

Zelf geef ik mijn zoontje, nu zes maanden, voeding voor hongerige baby's. In 2 flessen krijgt hij rijstebloem er bij, in de andere 2 voeg ik nutriton toe.

Succes!

Gr Ingrid

ik mocht dit er gewoon bij doen,we doen dit bij de laatste fles en dit gaat erg goed! ik mocht niet zomaar overstappen op voeding voor hongerige baby's dit zou te zwaar zijn ivm hyp.als rijsebloem niet werkte kon ik eerst op gewone voeding overgaan.

Terug
Bovenaan