Toch maar overstappen.......-xxxx-

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Na mijn miskraam in december 2010 moest ik gedwongen weer naar dit forum. Ik heb hier ontvangen op een vreselijk lieve en leuke manier. Ik heb ontzettend veel steun van iedereen ontvangen! Ontzettend bedankt daarvoor. Op verdrietige en vrolijke dagen kon ik bij jullie terecht en echt, dat zal ik niet vergeten!

Welnu, ik ben morgen 10 weken zwanger! Had al aangegeven dat ik eerst nog lekker bij jullie bleef. Nu is het toch wel tijd om verder te gaan. Nou deed ik dat al een beetje hoor maar wil jullie nog even officieel succes wensen en hopelijk komen er voor iedereen heeeeeeeeeeel weinig NOD's en een heleboel streepjes!!!!!!!!

Ik zal jullie nog wel in de gaten houden hoor.......

Nogmaals ontzettend bedankt voor deze tijd en hoop pas terug te komen als we aan de 2e toe zijn!

Liefs Jessica

super meid morgen 10 week!!!1 is je zo gegunt!
zal je wel missen hoor....zal je beetje in de gaten houden bij de mamaclubs!!
geniet ervan en bedankt voor alles meid!

xxx

Wat geweldig meid!! Super dat je er meer vertrouwen in hebt dat deze kleine gezellig nog een tijdje bij je blijft!! Ik zal je ook echt missen hier hoor, en ga je blijven volgen!
Geniet van je zwangerschap!
Liefs Chantal

super meid! wat gaat het al snel!! succes met alles en ik hoop je deze maand al achter na te komen!!!

hoop gerommel en verwarring hier!

Liefs Kim

wat lief dat je hier toch nog een afscheidsberichtje zet.
ga lekker genieten van je zwangerschap.Ik ben blij voor je dat het voorspoedig verloopt.

Terug
Bovenaan