toch maar terug.... van weggeweest

A

Anoniem

Guest
ha dames,

Ik ben een tijd weggeweest van het forum. En wil eigenlijk wel weer proberen een trouw forumlid te worden Om het geheugen misschien wat op te frissen ik ben mama van
Mike (08-11-2004) en Brian (25-07-2007)
Wij hebben als gezin een hele drukke tijd achter de rug. Ron is voor zijn werk diverse weken in de kost geweest,  dwz door de weeks weg en  vrijdagavond, zaterdag en zondag thuis. Ik ben echt een heimwee mens dus dat maakt het allemaal niet makkelijker Daar komt bij dat ik zoveel mogelijk mijn ouders  heb willen helpen omdat mijn  moeder een aantal weken uit de roulatie is geweest ivm oogproblemen. haar netvlies was gescheurd en moest met spoed worden geopereerd.  Daarna moest  ze een tijd rust houden. Mijn ouders  staan altijd voor ons klaar dus ik wilde  er zeker  voor ze zijn  
Ik hoop dat het nu alemaal wat rustiger wordt en dat ik weer tijd heb om gezellig met jullie wat verhalen uit te wisselen, kleine wissewasjes delen.
Brian is nu 14 mnd en echt een wijs mannetje aan het worden sinds 2 weken loopt hij nu helemaal los tot zeer grootste trots van zijn grote broer Mike. (en die van ons natuurlijk ook)  

Nog ff wat plaatjes hoor!

Brian                             Mike alias Bob de Bouwer

Nou meiden tot gauw?!

lieve groetjes
Achnita

Haiii

Mooie kindjes heb je !

Ennuh leuk dat je terug bent , en zo te lezen heb je niet stilgezeten .
Dus maak je niet druk over dat je hier niet zo actief bent geweest , ben ik ook niet altijd je gezin en familie komt toch op de 1 e plaats .

Groetjes Anna M/V lela darja en milad

Hoihoi,

Welkom terug hoor!! Altijd leuk als mensen toch weer terug komen.

Terug
Bovenaan