toch maar weer hier, ovutesten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb een tijdje afstand genomen van dit forum (er teveel mee bezig), maar ben nu toch weer hier hiih. Wij proberen vanaf mei 2005 zwanger te raken, of dit lukt???
Ook wij zijn bezig met ovulatietesten en tempen. Maar mijn vraag is..wanneer moet je het nu doen? Toch als je positief test? of heb ik dit verkeerd begrepen?

groetjes wies

Hoi Wies,

Ook wij zijn 2 maanden met ovutesten in de weer geweest. Ook 2x een lachend gezichtje (clear bleu) gehad en goed ons best gedaan.
Helaas is het nog niet gelukt, ik ben niet zwanger.
Misschien doen wij toch iets verkeerd.
Deze maand ga ik het weer proberen met de ovutesten. Hopen op goed resultaat deze keer!
Als hij positief is, heb je binnen 12-48 uur je ovulatie. Staat in de bijsluiter.
Groetjes Marianne

Ff een vraagje waar kan je die ovu testen kopen? Gewoon bij de drogist of bij de apotheek?

x suuz

Hoi Wies,

Ik ga vrijdag beginnen met ovu testen van sensitest. In de bijsluiter staat dat de teststreep even donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep, maar zodra ik een streepje zie gaan wij het toch proberen. Volgens mij werkt het bij alle ovu testen hetzelfde. Ik bestel ze gewoon via internet, vind het vervelend om dit in de winkel te kopen, er zijn meestal wel bekenden/ nieuwsgierigen in de buurt.
Heeeeel veeel succes toegewenst en laat je even weten of het werkt?

Groetjes, Irianne

hai allemaal

al 2 dagen een lachend gezichtje duszz....

liefs wies

@ Wies : Wow gaaf! Heel veel klusplezier zal zeker voor je duimen

@ Suuzje : Via de site van babybrabbel kun je ze online bestellen en heb je ze zeker binnen 2 dagen in huis .. Ook hebben zij daar leuke aanbiedingen qua testen.

Hi Wies,

Ik lees net dat je al sinds mei 2005 bezig bent om zwanger te raken. Best al een tijdje. Ben je al bij de Dr. geweest?

Groetjes
Sharonski

Terug
Bovenaan