Toch maar weer op het forum...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!!

Ben ik weer! Kan het niet laten...
Heb iedereen de afgelopen 1,5 week gevolgd en zie dat er een aantal nieuwe meiden bij zijn, gezellig!

Nu what's up??
Had vorige week maandag die echo waarop de huisarts duidelijk kon zien dat mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun was om ongi te worden.
What gebeurt?? Woensdag middag kreeg ik bruin verlies (ik schrok me een hoedje!) en vanaf vrijdagochtend is het helderrood.....vandaag is het wel weer aan het afnemen, mooi op de 6de dag. Ik snap daar dus niets van en ook omdat het veel minder is dan een gewone ongi maar heb wel de vleugeltjes nodig:)
Verder veel last van gespannen borsten, nooit gehad met mijn ongi en heel erg duizelig! Als ik er 's nachts uit moet voor mijn jongste of toilet kukkel ik zo tegen de kast aan en die staat 2 meter van mijn bed! Ik heb een schildklier afwijking en miss is die door het stoppen van de pil wel aan het wankelen waardoor mijn medicatie bijgesteld moet worden. Heb vanmorgen meteen even bloed laten prikken.

Het enige leuke aan dit alles is dat mijn nod nu op 23 december is, en dat is de verjaardag van mijn oudste! Zal hem in de lijst erbij zetten!!

Zo dat was een update!
Iedereen op het wachtbankje, veel succes!!!

Lieve groetjes

Hai lieverd,

welkom terug!! Ik heb je gemist! Haha, die 1,5 week! :)
Wat een rare klachten, ik weet het ook niet zo goed, wat is het lichaam toch raar af en toe! Let je wel goed op jezelf?? Zou mooi zijn als je de 23ste in verwachting blijkt te zijn. Ik ga alvast duimen!!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan