toch maar weer over vliegen

Wij vliegen volgende week naar het midden oosten, in ieder geval we hebben de eerste vlucht van een uur en de tweede is ongeveer 4 en half uur.

Nu heeft iemand tips hoe om tegaan met druk in de oren? onze baby is dan 3 en halve maand, wij hebben meestal een kauwgum in de mond maar vraag me af wat kan helpen bij zo'n kleine? gewoon de speen geven bij opstijgen en landen?

we wilden niet gaan maar we hebben de vakantie van mijn ouders gekregen....dus annuleren kon niet....maak me wel zorgen ook met de kinderwagen ( we hebben nog geen buggy maar een kinderwagen met een wieg omdat ze nog zo klein is) die zou ik dan uit elkaar moeten halen en nu maar hopen dat alles in een stuk komt....
 
Ik heb wel eens gezien dat er in et vliegtuig bekertjes met iets erin (ijs of water ofzo), die kan je dan tegen de oren houden. Ik zou gewoon even overleggen met een stewardess.
Fijne vakantie
 
hoi, ik geef altijd een speentje of wat drinken, als ze maar wat zuigen tijdens het opstijgen en landen. De kinderwagen kan je meestal meenemen tot de gate en krijg je weer terug bij de bagage. Heb zelf net gevlogen met een mannetje van 8 maanden met bugaboo en dat ging allemaal prima!

Als je een (warme) fles melk wil geven, vraag dan op tijd aan de stewardess of ze die kan opwarmen. Of beter nog, probeer het te doen voor het boarden en dat wat warmer. Vaak zijn ze zo druk tijdens het opstijgen dat ze hier geen tijd voor maken.

Succes!
 
hoi hoi,

De speen aan bieden is voldoende! Hebben wij ook gedaan. werkt prima wij hadden een heel vrolijk kindje in het vliegtuig.

En ja de wandelwagen mag mee tot aan de gate.
Kan wel zijn dat ze die eerder komen halen dan ben je die al kwijt maar zit jij nog niet in het vliegtuig. Dan ben je max een half uurtje kinderwagenloos. Let wel in het buitenland kwam de buggy tussen de koffers. Eenmaal thuis komt die op de band van afwijkende baggage.

liefs moi
 
Terug
Bovenaan