toch maar ziektewet

A

Anoniem

Guest
hoi dames

zoals jullie kunnen lezen ben ik toch maar per volgende week in de ziektewet,heb van de week maar 1,5 dag gewerkt en ik kon gisteren avond bijna niet lopen zon pijn heb ik aan mijn bekken en rug'.vandaag was het nog iets erger en ook wat pijn onder in mijn buikje.dus na veel wikken en wegen en zeuren van mijn man toch maar baas opgebeld,en die zei je moet doen wat je zelf denkt wat het beste is en zulke dingen gebeuren eenmaal als je zwanger bent.hij zou het verder regelen en als ik nou toch denk van het gaat mag ik gewoon komen werken maar hij zei dat ie er gewoon vanuit gaat dat ik niet kom en belt volgende week toch.ene kant wel jammer had nog twee weekjes vol willen houden maar merk toch ook wel dat het echt niet meer gaat en ik heb ernog 1 rondlopen dus moet wel me gemak houden.weet iemand of dit gewoon in ziektewet valt of dat het van je verlof af gaat nee denk ik zelf?dus zal nog vaker hier op te vinden zijn denk ik.gr wendy 31,2wk

je hebt gewoon recht op je 16 weken verlof en die gaat in op 6 weken voor de uitgerekende datum. Ook als je besloten had om maar 4 weken van te voren te stoppen.
Nu is het dus 6 weken er voor en 10 erna. Alle extra dagen ervoor is ziektewet.

Doe het rustig aan en luister naar je lijf. Maar na 1 kind hoef ik je dat denk ik niet meer te zeggen.
Sterkte

Liefs Alma

Hehe, gelukkig dat je in de ziektewet zit!!! Je moet wel om jezelf en die kleine denken he! En thuis heb je je gezinnetje nog waar je je handen ook vol aan hebt.
Hopelijk kun je het een beetje accepteren dat je nu thuis bent en lekker rustig aan doen hoor. Gaat het nu verder ook goed of heb je weer veel last gehad?
Groetjes

Hoi Wendy,

Gelijk heb je dat je de ziektewet in ben gegaan. Het eerste komen nu jij en de baby en dan de rest van de wereld, hoor!! En je moet wel een beetje uitgerust en in een goede conditie de bevalling in proberen te gaan. En daarbij...probeer nog wel een beetje te genieten van de weken voor je bevalling.
Veel sterkte!!!

Mams79

hoi deez

ja heb toch maar toeggegeven,maar de klachten blijven.als ik teveel doe voel ik het meteen.ga vanaf volgende week naar fysio speciaal voor bekken kijken of dat helpt.ben niet zon thuiszitter maar probeer nu toch wel mij rust te nemen en ondanks dat denise niet echt slaapt tussen de middag ga ik toch effe liggen.we zien wel hoe het verder gaat.en probeer me gemak te houden. hoe is het bij jou? al bezoek gehad van de kraamzorg,en wie heb jij? ik heb thuiszorg breda.is me wel bevallen vorige keer.wanneer moet je weer naar vk toe ik 15 okt.altijd leuk he effe luisteren.gr wendy 31,5 wk

Terug
Bovenaan