Toch meer mee bezig dan ik zelf dacht!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Zenna 30 jaar ga voor een 3de kindje en dacht: ach wat maakt het uit. Bij de vorige 2 duurde het telkens een tijdje voor ik zwanger werd. Dus dacht ik nu het zal lang duren en daar neem ik vrede mee. Maar nu iedereen rondom mij zwanger wordt, hoop ik toch weer stiekem dat we hier ook snel het groot lot winnen. Ik ben echt blij voor alle zwangere en ik ben doodgelukkig met mijn 2 meiden. Ik weet dat het lukt, maar soms is het toch zo moeilijk om geduldig te zijn. Wie herkent dit?
Groetjes Zenna

hoi Zenna
Ik ben ook 30, en moeder van 2 meiden. Wij gaan begin volgend jaar voor een 3e, dag voor kerst neem ik de laatste pil.
Onze oudste heeft ook tijdje op zich laten wachten, 2e ging wat sneller, maar hoop nu stiekem ook dat het gauw gaat lukken. Het kriebelt wel ontzettend. Zie ook opeens weer allemaal zwangere vrouwen om me heen. Paar weken geleden feestje van mijn man's werk gehad, waren er 5 vrouwen zwanger !
We gaan in ieder geval ons best doen, en hopelijk wordt 2007 een vruchtbaar jaar !
groetjes Melanie

hoi hoi
hier hetzelfde gevoel hoor.ben nu de gelukkige moeder van 5 kids maar nou je eenmaal hebt besloten om het toch nog een keertje te proberen zou je graag willen dat je snel zwanger raakt.bij de anderen ook geen problemen gehad(2 zelfs door de pil heen),maar goed dat wil nog niks zeggen.we zijn nou met de eerste ronde bezig dus ga er ook niet vanuit dat ik nou al zwanger ben.moet het volgende week zaterdag worden,dus wel weer spannend.weet dus hoe je jou voelt want mijn zus is ook zwanger.maar ben er niet zo mee bezig veels te druk voor,hahaha.
nou duimen dat we hier allemaal snel zwanger worden.
liefs sil

Hoi Zenna,

Ik ken het gevoel precies. Ik ben 35 en heb twee jongens wij hebben van de zomer besloten voor een derde   te gaan, maar het is nog niet gelukt. Ook ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, maar dat lukt me niet. Als ik volgende week ongesteld wordt dan heb ik besloten (lees: ga ik proberen)  even afstand van dit forum te nemen en een fitness abbonement te nemen.

Groetjes,
Liene

hoi hoi

ik ben 35 en probeer al 8 maanden voor een vierde en ik merk dat ik er te veel mee bezig ben bij de eerste 2 was ik zo zwanger bij de 3e duurde het iets langer maar bij deze lijkt het wel een eeuwigheid te duren en ik kan het niet van me af zetten want idd overal zijn ze zwanger

groetjes

he meiden

ik ben er ook teveel mee bezig al geef ik dit niet graag toe.

ik zie ook overal vanalles in. de laatste weken zie ik bijvoorbeeld constant een dubbele tijd. 11.11 uur of 15.15 uur. de HELE dag door. soms wel 6 keer per dag. word er gestoort van.

en dan ga ik dus zitten kijken, misschien houd dat wel een datum in. word ik 1 jan of 2 februari misschien zwanger,  en ga zo maar door...
en met nog veeeeeel meer andere nutteloze feitjes die ik koppel aan het zwanger worden.
inmiddels doe ik dit al 22 maanden en ben er eigenlijk al aan gewend. (spoor misschien niet helemaal )

kan ook moeilijk bepalen wanneer mn ei is omdat mijn cyclus normaal tussen de 35 en 45 dagen ligt, en afgelopen maand ineens maar 26. arggghhhhh.

we zien wel.
liefs esther

hoi, ik ben nu ook al 22 maanden bezig en heb nu echt zoiets van ik ga het gewoon opgeven en niet meer zoveel aandenken maar dat valt echt niet mee , het is nu zo erg dat ik nog niet eens meer zin heb om te klussen!!! want waar zal ik het nog voor doen dat is natuurlijk geen goed idee , maar zo denk ik er nu wel over ik snap je heel goed maar zoals ik hier al een hele tijd lees van iedereen dan is die zwanger en dan die dus als het goed is gaan wij ook een keer een mooi bericht plaatsen!!
veel succes

Terug
Bovenaan