toch mei mama!!!!

Hallo Dames,

Ik ben afgelopen week bij de VK geweest en ons kleintje is aan de grote kant is aan het indalen en ligt in een stuit ligging.
Van de vk kan ik er beter vanuit gaan dat ik een geplande keizersnede zal gaan krijgen omdat ik ook erg veel last heb van BI en omdat het kleintje nu al in gedaald is wordt de kans steeds kleiner dat ie nog zal draaien. Dus misschien toch over acht weekjes al mama. Pff dat is toch wel een heel appart gevoel hoor.
Dus misschien toch een mei mama.

Afgelopen week ook veel harde buiken gehad en voor weeen gehad mag nu echt zo goed als niets meer.Maar het is allemaal voor een goed doel.

Heeft iemand van jullie ervaring met een geplande keizersnede??

Groetjes dipsy

Nee geen ervaring maar oei wat spannend meid... Wanneer krijg je meer duidelijkheid dan? Word je nu dan standaard overgedragen naar de gynaecoloog? Omdat zij uitgaat van een geplande keizersnede?? of laten ze je lopen tot de 36e week en kijken ze dan verder...
Enne mei is ook een mooie maand hoor ;) Tis dat het hier dan een prematuur zou zijn anders wil ik best in mei bevallen hoor ;) Heerlijk om dan je kleintje al te mogen bewonderen.

zelf geen ervaring met een geplande keizersnede!!

heb zelf ook ervaring met heel veel harde buiken.. (nog geen voor weeën gelukkig) heb al 4 dagen heel de dag lang harde buiken om ongeveer de 5min of zo.... word er een beetje gek van...

kreeg zelf afgelopen maandag de slecht nieuw dat wij waarschijnlijk in geleid worden met 37 weken dus ook in mei... en dat is even schrikken... dus snap heel goed wat je mee maak.

ben nu 30 w en 4 d heb net echo gehad... kleintje loopt hier tussen 2 a 3 weken voor met groei... dus ook een grote. licht gelukkig allen wel al een maand met zo'n hoofdje naar beneden!

succes! en gewoon nog even van alles genieten!!!

Die van mij ligt op dit moment ook in de stuit, maar nog niet ingedaald dus kan nog draaien tot 37 weken.
Ik heb ooit vroeggeboorte gehad maar ondanks de harde buiken en voorweeën hoef ik het nog niet rustig aan te doen.

Zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis of verloskundige anders is.

O ja ik ben nu 30,1 weken

Succes

Ik heb ook geen ervaring met een geplande keizersnee. Kan je dus niet echt advies geven..
Maar mei is ook een mooie maand! En als het met de kleine maar goed gaat toch?

Ooohh wat spannend!! Dat gaat echt al snel dan!

Ik ben vanochtend weer bij de vk geweest, ons kleintje ligt nu met zijn/haar hoofd beneden, maar kan nog wel alle kanten op draaien. Ze zei dat vanaf 36 weken ongeveer het hoofd echt naar beneden moet blijven.

In ieder geval was ik weer goed gegroeid, de vorige keer wat te weinig dus zou voor een groei echo moeten als het nu niet zo gegroeid was.

Nou, succes nog met alle voorbereidingen, want je hebt nu wel iets minder tijd he!

hey hey

ik ben van de mei mamas
en krijg een geplande keizersnee. half mei
is voor mij ook de eerste keer dat ik een keizersnee krijg maar heb der ondertussen zo veel over gelezen dat je dan ook niet meer weet wat het allemaal inhoud elk ziekenhuis is weer anders namelijk...
beste is het juiste verhaal aan je gyneacoloog te vragen dan weet je tenminste echt wat je allemaal te wachten staat.
maar goed veel succes en wie weet tot ziens bij de mei ploeg!!!

liefs Shirl.

Terug
Bovenaan