toch misgegaan

hoi ik wilde even laten weten dat het toch vanmorgen mis is gegaan heb veel bloed met 1 grote stolsel verloren.
ik ben er helemaal kappot van ,is het zwanger worden eindelijk gelukt en dan wordt het je afgenomen das echt niet eerlijk.
gr mutske
 
Wat ontzettend naar voor je...ik zelf maak nu ook een onzekere periode door omdat ik bloed heb verloren en het nog niet duidelijk is of het daarbinnen allemaal goed gaat. Je moet het even heel leuk voor jezelf maken, zet je favoriete muziek op, maak de kamer lekker warm en denk aan hoe leuk je leven is, ook zonder kinderen. Het is misschien een schrale troost, maar zo sleep ik mezelf dit weekend door. Heel veel sterkte.
 
Meid, wat erg! Huil er even goed om, want je bent echt zwanger geweest. Je zult er nog best een behoorlijke tijd van slag door zijn. Zeker als je al een uitgerekende datum weet. En zelfs als je denkt dat het wel weer gaat, kan er zomaar iets gebeuren waardoor je weer in de put komt. Is allemaal heel normaal. Maar ik ben er zeker van dat ook jullie eens een mooi gezond kindje mogen krijgen! Sterkte!
 
Neem je tijd om te huilen, te praten en stil te zijn wanneer je daar behoefte aan voelt.
Niemand kan én mag voor jou bepalen dat je niet meer verdriet voelt.
Dit doet pijn!

Ik wens je heel veel sterkte!

Mel
 
heel veel sterkte ermee.
Ik heb dit zelf ook meegemaakt en neem a.u.b. de tijd ervoor om het te verwerken en er veel over te praten hoe moeilijk het ook is. Het helpt echt.
nogmaals sterkte
 
Terug
Bovenaan