A
Anoniem
Guest
Gistermiddag al een topic geopend dat het angst me om m'n hart vloog, omdat ik ineens alle zw.kenmerken miste... mijn vermoeden klopte...
Gisteravond laat had ik bruin (mokkakleurig) bloedverlies. Helemaal herkenbaar met de vorige miskraam en ik ga er ook vanuit dat het MIS is.
2 Jaar geleden is het ook zo begonnen.
En mijn vakantie is net begonnen en we gaan met mijn zoontje van 10 maanden naar CP, VEEL ZWEMMEN dus. Kijk ik al maanden naar uit.
Maar de vorige keer dat mijn lichaam het begon af te stoten, leek het wel een slagerij in het toilet... wat een bloed... Maandverband hielp niet eens wat. Mijn grootste zorg is dus het bloeden, wanneer en hoe erg... Uit ervaring weet ik dat het ook wel 3 weken kan duren voordat het loskomt. Maar we hebben best veel plannen, veel erop uit, irritant dus...
Een paar weken geleden zei de dokter dat ik door de borstvoeding regelmatig bloedverlies kan hebben, zelfs tijdens een zwangerschap... Dus wie weet. Natuurlijk hopen we ergens dat het nog goed is, maar voor mij is het zo klaar als een klontje. Mijn gevoel is best goed sinds de geboorte van mijn zoontje en vanaf gistermiddag wist ik het al. Ik wil mezelf geen illusie maken. Wil er nu zo snel mogelijk vanaf.
Heel vervelend, maar wat kunnen we eraan doen? Het mag dus (weer) niet zo zijn.
Moest het even kwijt dames... sorry...
Wendela