:-( Toch mislukt...

Hey meiden...

Ik zou jullie zoals ik had beloofd op de hoogte houden! Nou gisteren ongie geworden... Had er wel rekening mee gehouden maar toch ook heel veel hoop.. Toch 3 eitjes.. Maar het zegt niets en dat wist ik wel maar toch.. Nu moet ik morgen naar de gyn toe, er wordt een echo gemaakt, ranzig idee want ik ben natuurlijk aan t vloeien... En de uitslag van het bloedprikken wordt besproken.. Ik ben heel benieuwd! Toch weet ik niet hoelang een vrouw dit vol kan houden...! Het is allemaal zo wat & dan ben ik niet eens bezig met UIU/IVF/ICSI.. Ik kan me best voorstellen hoe deze vrouwen zich voelen! Ik weet niet wat ik kan verwachten en hoelang nog.. En hoe kan je er nou NIET mee bezig zijn???! Voelde me zo onwijs rot gister & beetje vandaag, gewoon omdat je het zo graag wilt maar er niks aan kan doen om het te bevoordelijke... Ik ben heeeel erg blij met wat ik heb maar dat betekend niet dat ik er niet nog een wil... Snappen jullie wat ik bedoel?? Tuurlijk we komen er wel...!!!! Dat weet ik zeker want we hebben al een mooie peuter!!! :-D Dit wilde ik even aan jullie kwijt!! Morgen maar weer afwachten en opnieuw aan de Clomid! Nieuwe ronde nieuwe kansen!! ;-) Sorry voor deze sombere toppic..!! Verlies niet de hoop meiden!!!

Liefs MamaSun

Hoi MamaSun,

Hou vol. En de 1e of 2e wil niets zeggen, het gaat om de wens...
Flink balen dat je ongi bent en fijn dat je het deelt. Zei van het weekend nog tegen mijn man dat ik het forum echt nodig heb, mensen die me begrijpen en dus jou ook!

Doen gyn echo's terwijl je ongi bent?, mmmmm, zou er ook vraagtekens bij hebben.
Succes en strekte.

liefs Ano

Hallo,

Balen voor je zeg en ik begrijp je heel goed! Heb ook al een peuter rond lopen maar dat wil niet zeggen dat je dan minder naar een tweede verlangt.
Bij mij doen ze ook echo"s terwijl ik ongi ben. Inderdaad een beetje genant maar de artsen zijn het gelukkig wel gewend.
Succes!

Hai Ano!

Ja ik had ook m'n vraagtekens erbij! Maar misschien is het om te kijken of er toch geen vruchtje zit?? Lijkt me niet mogelijk maar ja soms hoor je wel eens zoiets?! Maar misschien had de assistent het wel mis dat kan natuurlijk ook! Beetje vaag wie weet kan het wel via de buikwand om toch zeker te zijn dat er niks zit?! Ik weet het ook niet! Haha! Gelukkig ben ik niet de enige die t vaag vind! Soms is het forum idd wel fijn, maar ook niet te vaak erop want dan kan t te veel worden toch!? Thanx voor je reactie, ook bij m'n vorige toppic! ;-)

Liefs Mamasun

Terug
Bovenaan