toch misschien juli mama

hallo meiden,
ik was eigenlijk dachten we 29 juni uitgerekend,maar volgens de echo ben ik 1 juli uitgerekend.
nu ik zo terug kijk had ik idd op een donderdag positief eisprong test.was dus die maand me cyclus 2 dagen langer.
maar goed het is geen week verschil.
belangrijkste is dat we positief kindje hebben zien zwemmen.echter sporter.
gr marjan 10,1 week

hey marjan,

Gefeliciteerd hoor! lijkt me heel mooi om je kindje zo te zien.
Ik ben ook op 1 juli uitgerekend dus zijn we net zo ver.
Maar goed 29 juni zou ook een hele mooie dag zijn hoor (dat is namelijk mijn verjaardag) hahah.
Geniet er van. Ik heb woensdag 9 december mijn echo. kijk er echt heel erg naar uit.

groetjes

Hoi Marjan,

Welkom bij de juli 2010 club. Ik ben 3 juli uitgerekend en wordt waarschijnlijk halverwege juni opgewekt, maar dat weten we pas in week 30. Dus mij kan het ook juni of juli worden. Alleen juni is het WK voetbal weet niet of jullie dat al wisten, maar dan krijg je net zo'n bevalling straks als die reclame hahaha mijn man wil echt niet het nederlands 11-tal missen en die spelen ook nog 29 juni. Nou ja dat moest ik even kwijt.

Liefs Margot

haha lachen joh.
ja midden in de wk.
dus als het een jongen wordt gaat het vast en zeker naar oranje.
kan niet anders.
maar waarom wordt het al zo snel opgewekt bij je???
gr marjan

Dit komt omdat ik bij mijn vorige zwangerschap draagster was van streptokokken B dit is heel gevaarlijk voor het kindje tijdens de bevalling. Met 30 weken wordt weer getest of ik het weer heb en zo ja dan moet ik 8 uur voor de bevalling antibiotica krijgen dus dan moet het een geplande bevalling worden en die doen ze als het goed is 2 weken van te voren.

Groetjes Margot

Terug
Bovenaan