Toch misschien zwanger ??

<p>Hoi meiden </p><p>Ik ben nogal nieuw hier op het forum, wel heb ik al een paar keer meegelezen om raad te zoeken maar nu dacht ik, ik vraag even advies. Mijn verhaal ( alvast sorry voor de lengte ervan ) :</p><p>Op 5 juni heb ik na 15 jaar mijn spiraaltje laten verwijderen. Hierna heb ik 2 x een cyclus van 24 dagen gehad en de laatste was 21 dagen. Nu moest ik ( volgens dit schema ) weer op 8 september ongesteld worden maar die bleef uit. Op 4 september had ik heel weinig bruin, innesteling? In de week van 10 september meerdere testen gedaan alle negatief. Ik werd onzeker misschien hcg te laag ? tot deze middag. Op dag 36!? 13 dagen overtijd. Het is licht roze rood van kleur, niet echt wat ik normaal gewend ben, normaal begint het met bruin. Ook niet echt klachten van rugpijn of buikpijn zoals normaal. Ik voelde het ook  helemaal niet aankomen. Nu weet ik dat je lichaam z'n ritme weer moet zoeken, echter ik voel(de) me zo zwanger.. Ik ben met vlagen nog echt misselijk, maagzuur, hoofdpijn en heel erg moe voor mijn doen. Ik voel me ook niet echt mezelf. Zou het kunnen dat ik ondanks deze bloeding ( mssn nog innestelbloed, heb gisteren ook gevreeën) dan toch nog zwanger zou kunnen zijn of toch ongesteld ? Je lichaam neemt je blijkbaar echt in de maling?</p><p>Ik hoop op advies van jullie en dank jullie alvast voor jullie reactie . </p><p> </p><p>Gr Hannah </p>
 
Hoi Hannah,
Wat je zou kunnen doen is nog Even wachten, je kan ook naar de huisarts gaan om daar eventjes te laten testen. Ik hoop voor je dat het raak is!!
Het kan zijn dat je zwanger bent, ik zelf ben de eerste maand nog "ongesteld" geweest. Ik vraag me nu zelf echt af of dat het wel een echte menstruatie was. Ik was ook mega moe en had veel hoofdpijn. Misselijkheid heb ik nooit gehad. De maand erop bleef pas mijn menstruatie uit.
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, helemaal als je er zelf mee bezig bent. Je voelt ineens dat alles anders is en je hebt "kwalen" die bij een zwangerschap horen. Heel apart haha.
Ik zou ik jouw geval zelf even de huisarts benaderen. Mocht het niet zo zijn zou je even met een ovulatietest je dagen bij kunnen houden.
 
Heel veel succes en laat even iets weten ??
 
Paar weken geleden kan ook wel een menstruatie geweest zijn. Zoals je aangeeft je lichaam moet mogelijk nog op gang komen, dus je menstruatie kan ook soms anders zijn.
Anderd toch nog eens testen? Testen van de kruidvat zijn niet zo duur en werken gewoon heel goed. Zelf testte ik liever niet teveel, vond ik toch aldoor een teleurstelling. Daarom ben ik gaan temperaturen om meer inzicht in mijn (onregelmatige) cyclus te krijgen. Kan dan zijn dat je in je temperatuur wel je cyclus  herkent, ook al heb je in werkelijkheid het idee dat het niks was. 
 
Ik zou ook zeker even bij de huisarts langsgaan.
Op het forum ben ik wel eens dames tegengekomen die pas op dag 15 na de NOD voor het eerst een positieve test hadden. Ook kan lichtroze afscheiding komen door de seks. Het is bij een zwangerschap nou eenmaal extra goed doorbloed en gevoelig daar binnen;) Zelf heb ik regelmatig dit soort kleine bloedingen gehad, maar ben inmiddels bijna 18 weken zwanger.
Kortom, er is nog zeker hoop! Maar de huisarts kan je duidelijkheid geven. Veel succes!
 
Ik zou ook zeker even bij de huisarts langsgaan.
Op het forum ben ik wel eens dames tegengekomen die pas op dag 15 na de NOD voor het eerst een positieve test hadden. Ook kan lichtroze afscheiding komen door de seks. Het is bij een zwangerschap nou eenmaal extra goed doorbloed en gevoelig daar binnen;) Zelf heb ik regelmatig dit soort kleine bloedingen gehad, maar ben inmiddels bijna 18 weken zwanger.
Kortom, er is nog zeker hoop! Maar de huisarts kan je duidelijkheid geven. Veel succes!
 
Goedenmorgen dames,
Wat fijn zo snel van jullie te horen,
ja ik werd er vorige week echt wanhopig van. Ik denk wel 8 testen gedaan te hebben. Maar bij 13 dagen overtijd zou je toch wel al genoeg hcg in je bloed moeten hebben om zo'n test te doen, ik heb ook meerdere merken gebruikt. Maar op 4 september lijkt me erg stug dat dat ongesteld was het was echt een ieniemienie bruin vlekje. Want ik weet nog dat ik dacht : oh ja ik word ongesteld maar dan oh nee toch niet. En nu gisteren en vanmorgen gewoon licht gekleurd bloed. Misschien toch van het vrijen of niet ?. Mijn huisarts heb ik niet veel aan, had een paar dagen geleden om een bloedtest gevraagd en hij zei : nee dat doe ik niet! Dus gewoon maar weer een weekje wachten en dan nog eens testen.
Maar ja als het doorzet dan ben ik wel mijn cyclus kwijt ( voor zover ik er een had, is moeilijk te bepalen na zo'n lange tijd spiraal) 
Is er iemand van jullie die iets soortgelijks heb ben gehad ; eerst lang overtijd, negatief testen en dan toch zwanger ?
XX Hannah 
 
Hoi hier ben ik weer, onzekere Hannah, 
Vanmorgen 10 uur maar tampon gebruikt , dacht het breekt wel door met die krampjes.. Maar niet zo'n heftige krampen als je zou verwachten met ongesteldheid meer beetje weeig gevoel. Maar haal em er net uit en het is echt nog lang niet vol zoals je zou verwachten op de eerste dag ongesteld, sorry voor de omschrijving. Zou het wel normaal zijn dit ? Weet me echt geen raad ! 
 
Hoi Hannah, 
ik kan je helaas geen antwoorden geven. wel wil ik je adviseren om geen tampons te gebruiken zolang je twijfels over een zwangerschap. In de tampon kunnen bacteriën zich ophopen en dat zou slecht kunnen zijn voor het vruchtje... 
misschien toch het zekere voor het onzekere nemen? 
Sterkte?
 
Terug
Bovenaan