<p>Hoi meiden </p><p>Ik ben nogal nieuw hier op het forum, wel heb ik al een paar keer meegelezen om raad te zoeken maar nu dacht ik, ik vraag even advies. Mijn verhaal ( alvast sorry voor de lengte ervan ) :</p><p>Op 5 juni heb ik na 15 jaar mijn spiraaltje laten verwijderen. Hierna heb ik 2 x een cyclus van 24 dagen gehad en de laatste was 21 dagen. Nu moest ik ( volgens dit schema ) weer op 8 september ongesteld worden maar die bleef uit. Op 4 september had ik heel weinig bruin, innesteling? In de week van 10 september meerdere testen gedaan alle negatief. Ik werd onzeker misschien hcg te laag ? tot deze middag. Op dag 36!? 13 dagen overtijd. Het is licht roze rood van kleur, niet echt wat ik normaal gewend ben, normaal begint het met bruin. Ook niet echt klachten van rugpijn of buikpijn zoals normaal. Ik voelde het ook helemaal niet aankomen. Nu weet ik dat je lichaam z'n ritme weer moet zoeken, echter ik voel(de) me zo zwanger.. Ik ben met vlagen nog echt misselijk, maagzuur, hoofdpijn en heel erg moe voor mijn doen. Ik voel me ook niet echt mezelf. Zou het kunnen dat ik ondanks deze bloeding ( mssn nog innestelbloed, heb gisteren ook gevreeën) dan toch nog zwanger zou kunnen zijn of toch ongesteld ? Je lichaam neemt je blijkbaar echt in de maling?</p><p>Ik hoop op advies van jullie en dank jullie alvast voor jullie reactie . </p><p> </p><p>Gr Hannah </p>