toch mk

A

Anoniem

Guest
Hoi,allemaal

voel me zo verschrikkelijk verdrietig,vrijdag nacht begon ik bloed te verliezen met grote proppen erin,vk gebeld en ja volgens haar is het toch echt een miskraam,kan nog geen echo gemaakt worden want ik was pas vier weken.Ik voel me zo leeg en klote,ookal was ik nog maar zo kort zwanger.Ik voelde me zo gelukkig dat ik zwanger was zo heb ik me nog nooit gevoeld.Hoelang duurt het voordat je het weer opnieuw kan proberen?liefs en veel geluk toegewenst aan alle aanstaanden,voorlopig neem ik eff afscheid.doeiii

Hallo o wat vervelend zeg.Ik herken het gevoel,heb ook 2 x met 5 weken een miskraam gehad.Je kunt wel meteen weer de volgende keer aan de slag en het is geen probleem om meteen weer zwanger te raken.Hoop voor jullie dat het snel lukt.Bij ons was het allebei de keren erna  meteen   raak.We hebben nu een gezonde jongen van bijna 2 en ben nu 16 weken zwanger.Dus blijf hoop houden. Groetjes Kim

Wat verdrietig voor jullie!
Zelf heb ik 2 keer met 7 weken een miskraam gehad. Na de 1e miskraam was ik gelijk de ronde erna weer zwanger (heb nu een zoon van ruim 3). Na de 2e miskraam weer in de 2e ronde (ben nu 22 weken). Mijn gyneacoloog vertelde dat de kans op een zwangerschap na een miskraam zelfs iets groter is dan zonder miskraam. Wellicht doordat je al wat hormonen in je lijf hebt???
Heel veel sterkte en hopelijk tot gauw weer hier!
XXX Yvet

Hoi Meis,

Wat naar zeg dat je dit moet meemaken,en idd als je net zwanger bent voel je je ook echt zo althans ik ook hoor.Je kan waarneer jou lichaam het weer opnieuw wil(zwanger worden)weer zwanger worden.Sommige dames zijn direct dezelfde maand alweer zwanger.

Succes en veel geluk in de toekomst.

veel liefs Bernice(17weken zwanger)

Oh meis, wat vreselijk voor jullie. Ik ben helaas na 3 mk's ervaringsdeskundige. dit waren ook 3 vroege mk's maar ondanks dat ik nu weer zwanger ben en het nu goed gaat, heb ik nog verdriet van het verlies van de andere 3 zwangerschappen.
Je kunt het weer proberen zodra jullie daar klaar voor zijn. Ik ben nu na de 3e mk direct weer zwanger geraakt zonder eerst ongi te zijn geweest. maar ik moet je zeggen dat ik dit helemaal niet zo leuk vond. eerst veel verdriet en dan in ene weer zwanger en weer al die angsten doorstaan. Nu na 3 maanden durf ik pas een beetje blij te zijn.
Luister goed naar je lijf, en verwerk vooral goed je verlies. En laat je je niet door je omgeving vertellen hoe je het verlies van deze  zwschap moet verwerken. Mensen kunnen helaas erg bot en tactloos reageren. Jij en je partner zijn nu het allerbelangrijkste op de wereld!!

sterkte

liefs, Annette

He gatsie! Wat een teleurstelling toch weer terwijl je net blij bent dat het is gelukt! Ik heb ook een miskraam gehad (8 weken)  en bij mij duurde het 2 jaar voordat het weer eens lukte maar dat heeft een oorzaak hoor. Wij mochten weer proberen nadat ik weer 1 x ongi was geweest na de miskraam. Het voordeel wat je hebt is dat het  lichaam het vruchtje vanzelf afstoot. Je hoeft dus niet gecurreteerd te worden. De arts zei  toen tegen ons dat je na curretage iets langer moet wachten omdat  bij de  volgende zwangerschap de placenta kan loskomen omdat die nog niet helemaal is hersteld door de curretage. Jij mag direct aan de slag na je eerstkomende ongi dus. Ik hoop voor je dat het snel raak is!

gr.Ing  

Hoi,

He wat vervelend joh heb zelf ook een miskraam gehad met 7 weken. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies en veel succes met het verwerken hiervan.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan