toch moeten testen

Hoi meiden

Ik heb vandaag toch moeten testen. Jullie vragen jullie vast af waarom. Het
zit zo. Gisteren kreeg ik een bloeding en dat heb ik nooit meegemaakt, dus
vanmiddag gebeld.
De dame aan de telefoon ging het ff vragen aan de gyn.
Er kwam als antwoord, je moet toch testen, want het kan zijn dat je toch
zwanger bent en dan moet je afwachten hoe dit afloopt. Je kunt ook zwanger
geweest zijn, maar dan toch fout gegaan. Of het is gewoon fout gegaan.
Met andere woorden, hier kan ik dus geen donder mee.
Okay, heb een test gehaald, getest en het is negatief. Blijft dus over,
zwanger geweest en toch fout afgelopen, of poging meteen mislukt  of je lichaam
is van slag door de hormonen. Wie het weet mag het zeggen. Wij weten het ff niet
meer.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Tja, daar schiet je inderdaad geen r*k mee op....
Pff, als je maar duidelijkheid hebt hè dan kun je het allemaal een stuk makkelijker een plaats geven
Het wordt niet eenvoudiger maar het is duidelijk
Doe je nog steeds schema Gent of behoort dat alweer tot het verleden ?
Hoe gaat het bij jullie nu verder? Je was nogal grieperig las ik maar dat gaat al beter toch ?
Ik merk wel dat het schema in Gent anders is dan in het LUMC
Ik ben dus begonnen met de pil (van 12 november t/m vorige week vrijdag 21 dec.)
Die dag hadden we ook de uitgangsecho
Maandag 24 dec dus begonnen met de Decapeptyl en woensdag 26 dec met de Gonal F maar nu 225 IE ipv de 150 uit Leiden
De Deca spuit ik nu maar 7 dagen i.t.t. in Leiden 10 dagen
De pregnyl is in Gent ook maar een dosis van 5000IE ipv 10.000 in Leiden. Volgens Gent wordt die hoeveelheid alleen nog bij koeien en paarden gebruikt....
Mijn vriend moest 26 dec. een antibioticakuur slikken (4 tabletten op 1 dag) zodat er geen infectie in het zaad zit
2 jan. terug voor de eerste controle echo maar ik voel me goed (alleen verdrietig omdat onze lieve poes de nacht van 1e op 2e Kerstdag is overleden, gisteren gecremeerd....)
Ik heb nog niet veel last van mijn buik (een beetje maar) en de dag van de punctie is in Gent een dagopname (je moet minstens 3 uur blijven ter controle en je krijgt daar zware pijnstilling + een infuus)

Veel sterkte en houd moed he (je weet dat je eventjes de moed mag verliezen maar NOOIT de hoop !!)
Laat je het weten als je meer weet hoe je nu verder moet / mag / kan ?

Groetjes,

Jo

Terug
Bovenaan