toch na de juni mama's!!

Hee meiden,

Ik ben een meid van 20 en ben zwanger van de eerste en ben 8 en halve week. We dachten iets langer te zijn maar na onze eerste echo vandaag ( alles zag er goed uit en het hartje klopte zoooo mooi!) bleek ik 8 en halve week te zijn als bijna 10. Dus wou me hier komen melden ... hoever zijn jullie?? en hoe is het met jullie en de kwaaltjes.

Liefs

hee meid,
gezellig ook naar de Juni- mama's! wat fijn dat het hartje mooi klopte kun je nu lekker gaan genieten!
wat is jouw uitgerekende datum nu?
ik ben morgen 5 week of maandag 6 week....mmm weet niet precies had onregelmatige cylcus! dus weten we nog niet. 24 nov pas echo dus blijft een verrassing!
liefss

Gezellig!!! Ik ben 9,5e week! Eind mei uitgerekend maar mijn ervaring met de andere kids is dat ik ruim een week later beval! Vandaar dat ik hier ook ben.

Liefs

de datum gaan ze pas de 15e vertellen bij de 11 weken echo helaas ook heen hartje gehoord, maar kan nu al niet wachten op die dag hahah.
gezellig meiden en voor iedereen nog even spannend.

Liefs

Gezellig! Ik ben pas een week of 5 zwanger, 23 November weet ik meer. Ik zit een beetje op de wip tussen juni en juli maar voorlopig blijf ik nog even hier :)
liefs

Gefeliciteerd! en welkom! ik ben 7,5 weken zwanger van de 2e. Mijn kwaaltjes....misselijkheidsvlagen, heeeeeeeel moe en zeer pijnlijke borsten die denk ik al ruim een cup zijn gegroeid verder hoef ik nog niet te klagen!!

geniet van je zwangerschap!

Gefeliciteerd en welkom bij de juni-mama's! Ik ben 6,5 week zwanger van de tweede. Denk zelf dat ik rond 22 juni uitgerekend zal zijn, maar heb nog geen echo gehad. De 15e pas. Kan niet wachten om het hartje te horen kloppen!!

Heb je veel kwaaltjes of voel je je goed?

Dag meiden mag ik mee schrijven? Ben zwanger van de derde morgen 7 weken. Heb afgelopen dinsdag een echo gehad ik dacht toen 6.5 wk te zijn maar bleek 6.2 dg te zijn ik heb ook een lange cyclus. Ik mocht eerder voor een echo omdat ik onzeker ben maar ik wou dat ik het nooit had gedaan. Vruchtje was goed ingenesteld maar je zag nog geen hartje kloppen,nu mag ik vrijdag weer komen. Ik heb al een dochter die in dec 13 word en een zoontje van 7...

Terug
Bovenaan