Toch naar de gyn

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest, alles helemaal goed met de baby en met mij.
Mijn hb is wat aan de lage kant, dus maar floradix nemen, en veel rusten vanwege m'n rug en bekken.
Maar ik moet toch onder controle van de gyn komen ivm medicijngebruik, dat had de kinderarts en de psychiater geadviseerd.
Ook een klinische bevalling, maar dat wist ik al, en 2 dagen observatie, ook dat was al bekend.
Dus einde verloskundige praktijk en hello gyn.
Eigelijk is het wel prettig, dan wordt je toch goed in de gaten gehouden en zeker voor die kleine buikbewoner is dat goed.
Gelukkig was een vriendin van me mee, die wel wil rijden naar het ziekenhuis (heb zelf geen auto) dus dat is ook mooi geregeld!
Soms is het zo lekker om zwanger te zijn en in de watten gelegd te worden...
En dan zijn de pijnen van rug en bekken even vergeten.

Groetjes Esther

Wat fijn dat alles goed was met jou en je kleintje. En indd erg prettig dat je dan goed in de gaten wordt gehouden.
Geniet nog even van je zwangerschap.

Liefs marielle

hai is veel beter toch?!Ik krijg ook een gesprek met de kinderarts ook ivb met medicijnengebruik en ik mag geen borstvoeding geven jij ook niet denk ik.
Bij de gyn wordt je echt goed in de gaten gehouden!
doe maar rustig aan met je bekken en rug!
groetjes

onder controle bij een gyn is ook eigenlijk veel beter! je wordt heel goed in de gaten gehouden en ze het leuke is dat ze sneller even snel met de echo kijken ;-) gewoon als bevestiging of het allemaal goed is! ook heb je daar alles bij de hand als er iets nog zou zijn ofzo! een verloskundige heeft weer als voordeel dat je niet als nummer wordt behandeld,maar vind het bij mijn gyn ook nog wel mee vallen haha!
geniet nu nog maar even lekker van alles en doe lekker rustig aan met je bekken en rug!
Liefs

Ik mag inderdaad geen borstvoeding geven Blondy.
Maar dat vind ik nu niet meer erg ik heb me er bij neergelegd dat het beter voor de kleine is.
Trouwens bij Daniël lukte het ook niet hij had geen hap zuig refelx, en ik had ook geen voeding dus zelfs electrisch kolven ging niet.

Terug
Bovenaan