Toch naar de huisarts voor een test

Omdat het ongi worden vanmorgen helemaal niet doorzette, vond ik het voor mezelf toch beter even langs de assistente van mijn huisarts te gaan, want dan weten we het maar zeker. Nee ik had geen vertrouwen meer toen ik daar vanmorgen binnenwandelde, maar stieken hoop heb je altijd.
De assistente keek de test zelf bijna positief zo graag wilde ze voor mij dat ik zwanger was, maar helaas het mocht niet zo zijn! Verdorie zegt ze nog, je moest eens weten hoeveel vrouwen hier komen die het juist niet willen en het dan wel zijn en nu zou het jou zo gelukkig maken en is het toch niet zo. Ze hoopt me in ieder geval snel terug te zien en wil me dan graag positief nieuws mee naar huis geven.
Even rolden er traantjes toen ik in de auto zat terug naar huis, maar eenmaal thuis houdt mijn zoontje mij zo stevig vast en maakt hij gelukkig veel goed.
Ik ben vanmiddag gelijk met mijn zoon in bed gedoken, want ik had al een paar nachtjes liggen woelen van de spanning en daarna kwam ik toch weer een stuk vrolijker wakker.
Tsja, dames jullie weten het net zo goed als ik, het doet ontzettend veel pijn als het weer niet zo mag zijn, maar we moeten verder.

Volgende week ga ik een weekje weg en daar gaan we nu echt naar uitkijken, want zélfs dat kon ik de laatste dagen niet, omdat ik een antwoord wilde hebben.

Lieve lotgenoten ik bedank jullie voor het lezen van mijn verhaal en wens jullie alvast een fijn weekend!

Lieve Ange,

Goed van je dat je naar de HA bent geweest.
Misschien geeft het je een stukje rust.
Het is zo herkenbaar dat slechte slapen en dat woelen.
Ik was ook gewoon zo blij dat ik weer ingi was en we weer verder kunnen.
Ook ik ga er vandaf maandag 2 weken tussenuit en kan er nu naar uitzien.
Ik wens je hele fijne dagen, ga (net als ik ga doen) enorm genieten en blijf dromen over de toekomst. Het komt goed...

Knuffel,

Corina

Hoi

Heel moedig van je dat je toch gegaan bent voor die test. Je kunt jezelf wel voor de gek blíjven houden maar daar bereik je zo weinig mee
Ik heb je stukje gelezen bij zwanger worden hoor. Zo zie je, zelfs jij hebt al een zoontje en nog trap je er met beide ogen (en gevoel) in !!
Ik hoop inderdaad net als de assisitente dat je snel wél een positieve test hebt!! En dat geldt natuurlijk voor meerdere dames hier.

Ik wens je alvast een fijne vakantie  !!!

liefs Jeannette

Hoi lieve dames,

Bedankt voor jullie reacties.
En ik moet zeggen het ging vandaag ongelooflijk goed met mij.
Het is weer helemaal voorbij, spanning eruit, oke jammer dat het geen zwangerschap is geworden deze maand, maar ik heb er vrede mee.
Ik stond vanmorgen al vrolijk op en dat is gelukkig de hele dag zo gebleven.
Jeanette je hebt me gister ook absoluut een duwtje in de goede richting gegeven. Th
Thanks!
Prettig weekend allemaal en tot snel!

Hoi lieve dames,

Bedankt voor jullie reacties.
En ik moet zeggen het ging vandaag ongelooflijk goed met mij.
Het is weer helemaal voorbij, spanning eruit, oke jammer dat het geen zwangerschap is geworden deze maand, maar ik heb er vrede mee.
Ik stond vanmorgen al vrolijk op en dat is gelukkig de hele dag zo gebleven.
Jeanette je hebt me gister ook absoluut een duwtje in de goede richting gegeven. Th
Thanks!
Prettig weekend allemaal en tot snel!

Terug
Bovenaan