Toch naar de kinderfysio

A

Anoniem

Guest
hallo

ik kom net van het cb terug en ze wordt toch doorverwezen naar de kinderfysio omdat ze nog steeds niet wilt rollen op haar buik.

Alles was voor de rest in orde alleen ze hoort nu toch echt wel met 11 maanden te rollen op haar buik maar ze verstijft wel, lijkt zo.

Ben toch blij dat ze er eens naar willen kijken want zitten doet ze prima, niet uit zich zelf maar als je haar neerzet dan blijft ze erg goed zitten.

Hopelijk komt er binnenkort vooruitgang want ik zit er toch wel mee.

Groetjes

Hetty

Idd fijn dat er nu toch naar gekeken gaat worden. Ik kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit.
Ik ben benieuwd wat er uit komt, hou je ons op de hoogte?
Sil  

Fijn dat je doorverwezen bent! Ik heb zelf ook ervaring met fysiotherapie met mijn dochtertje (al vanaf ze ongeveer 4 maanden was) en ik zag echt meteen vooruitgang! Die mensen kunnen zooo veel!

Komt allemaal goed, en succes ermee!

X 4dec

Fijn dat jullie doorgewezen zijn!
Bas gaat ook al maanden naar de fysio en hij gaat daardoor super goed vooruit (dit hadden ze allemaal niet verwacht!), dus ga ervoor!!!

Groetjes Lia

fijn hoor!! hopelijk komt er snel vaart in!!

Groetjes Debby

Hoi,
Ons zoontje van 9 maanden vindt het ook niet fijn om op zijn buik te liggen. Hij kan rollen maar doet zeer weinig. Zitten gaat wel steeds beter en hij kan kort alleen zitten. Wij hebben ook contact met een fysiotherapeut (ivm voorkeurshouding; deze is nu helemaal weg) en zij gaf aan hem nog even zelf de tijd te geven maar inderdaad ook (als het nog nodig is) rond 10, 11 maanden met het rollen etc aan de slag te gaan. Houd je ons op de hoogte! groetjes Renske

ik heb vandaag gebeld en volgende week vrijdag komt ze bij ons thuis.
Kon eerder maar nu kan mijn man er ook bij zijn want hij is op de vrijdag thuis.

Nu even afwachten wat ze gaan doen met onze kleine meid..

Hetty

Terug
Bovenaan