toch naar het ziekenhuis....

Hoi allemaal,

ben een tijdje weg gebleven want het werd me toch wel een beetje teveel allemaal.
De laatste keer schreef ik dat ik terug mocht gaan naar de huisarts voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis...

Eindelijk heb ik vorige week de stap durven wagen en dezelfde week al een uitnodiging binnen voor het ziekenhuis de 17e!!!

Het gaat nu allemaal heel snel en dat bevalt me geweldig, ik weet niet wat ik allemaal kan verwachten maar ik heb besloten ervoor te gaan en me door niemand meer af te laten schrikken met dat sommige onderzoeken pijn zouden doen...
Als het pijn moet doen dan moet het maar ik wil gewoon zo graag een kleine erbij!!!!

Nu gaat het balletje rollen en ik laat het allemaal maar over me heen komen ik ben d`r nu klaar voor..............HERE WE COME!!!!!!!!

groetjes angelica

Hai,

Ik reageer om je even een hart onder de riem te steken. Goed van je dat je toch de stap hebt gezet om naar het ziekenhuis te gaan.

Mijn vriend en ik hebben die stap in februari van dit jaar ook genomen en we hebben inmiddels een aantal onderzoeken achter de rug.

Ik heb een HSG onderzoek en een kijkoperatie aan mijn eileiders gehad en het is allebei heel erg meegevallen. Zou het morgen zo weer doen, dus niet iedereen heeft negatieve ervaringen met onderzoeken hoor.

WE GAAN ERVOOR!

veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan