Toch naar ronde 16 :-(

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gister waren we nog zo erg blij. Ik was 2 dagen over tijd.
Toch ben ik vanochtend weer ongesteld geworden. Ben er zo verdrietig van.
Waarom lukt het nou niet??? We geen nu al ronde 16 in.
In het ziekenhuis zeggen ze dat het gewoon mogelijk is maar waaron lukt het dan niet.
Van mijn cyclus snap ik ook echt helemaal nike meer.
Eerste 12 maanden netjes elke keer 30 dagen. Toen 2 maanden 32 dagen en nu zit ik opeens op 34 dagen. Snap er echt niks van.
Moet ik nou contact met de huisarts opnemen?????

Liefs een verdrietig meisje

Hai,

Ik snap je teleurstelling! Ik zit zelf in ronde 19 en had ook altijd een cyclus van ongeveer 30 dagen en opeens heb je dan een cyclus van 36 dagen. Voorzichtig ben je dan al een beetje blij om vervolgens heeeeeeel erg verdrietig te zijn als je toch weer ongesteld wordt.

Laatste maand had ik een cyclus van 24 dagen!  Nu schommelen mijn cyclussen tussen de 24 en  36 dagen. Moet morgen weer naar het ziekenhuis om te horen wat ze verder willen doen, waarschijnlijk IUI.

Ben ooit vorig jaar juni  ook een week overtijd geweest en ben toen zo dom geweest om een zwangerschapstest te kopen. Die ligt dus nu in de kast met een houdbaarheidsdatum van augustus 2007. Grote kans dat ik die dus kan weggooien!!!

Hoe gaat het  jou nu verder dan, loop je al bij een gynaecoloog of niet? Zo nee, dan zou ik inderdaad naar de huisarts gaan om je te laten doorverwijzen.

Veel liefs
Nataly

he bontrie,
heel erg vervelend zeg, ik leef met je mee hoor. Ik vroeg me al af of je stiekum zwanger was geworden omdat ik je niet meer tegenkwam op het forum.
als de huisarts zegt dat het kan, geloof er dan ook in, het gaat zeker lukken, en je hebt niet echt een deadline ofzo natuurlijk voro dit soort zaken.
Wij zijn inmiddels de medische molen ingegaan en weten dat het bij ons niet op de natuurlijke manier za lgaan (heel kleine kans). Dus gaan we wrs voor icsi/ivf.
zeker als je over tijd bent ga je hopen, ik snap dat wel, en toch: je zult net zien dat er dan een vriendin ofzo wel zwanger is, das het moeilijkste vind ik. kop op meid, zoek even leuke afleiding en hup de volgende ronde in. eens gaat het lukken!
liefs
boekie

Bontrie,

Ik las vanochtend jouw berichtje dat je 2 dagen overtijd was en ik dacht hoopte zo dat het raak zou zijn. En nu weer dit berichtje  Vind het heel vervelend voor jullie maar probeer wel hoop te houden. Ik weet niet of je nog weet wie ik ben maar, ik denk vaak aan je en ik hoop dat het echt  heel gauw raak is.

Liefs Linda 34 wk

Lieve Bontrie,

wat een naar berichtje nou toch weer, ik had echt gehoopt  dat  het nu raak zou zijn bij jou.........

Ik zal voor je duimen dat je gauw een positieve test in je handen hebt,

xxxxRina

Terug
Bovenaan