Toch niet 12 weken!

Hallo allemaal, als eerste iedereen die gelukkig zwanger is gefeliciteerd!
Ik moest afgelopen week naar de vk voor een echo. Ik had uitgerekend dat ik nu dan 12 weken zwanger zou zijn. Ik kreeg een echo......en ze kon niks zien zijn ze. Toen een inwendige echo....en gelukkig....ze zag wat. Ze wist me te vertellen dat ik nog maar 8 weken zwanger ben. Wat een teleurstelling! Mijn vriend en ik waren zo blij dat die drie maanden voorbij waren, maar niks is minder waar. Wie kan mij vertellen hoe dit kan. Iedereen veel succes met de voorbereidingen en geniet!
 
Ik heb dat ook gehad ik ben deze week naar de gyn.geweest voor een echo ik dat zelf naar berekening negen weken te zijn maar de echo gaf aan van 6 weken en 5 dagen maar het hartje klopte wel.Hoe het kan weet ik niet maar je hoort het wel vaker ,maar het is wel een terleurstelling .Sterkte er verder mee.
 
Goh, wat een teleurstelling. Misschien is het eitje dan toch veel later pas gesprongen, oftewel op het moment dat je ongesteld had moeten worden of zo.?? Omdat ik clomid geslikt had, was bij mij exact de datum van mijn eerste dag duidelijk en toen ik na 6 weken naar de gyn. moest bleek het ook al 5 dagen groter te zijn. Nu moet ik a.s. maandag weer, dan ben ik in principe 11 weken en 5 dagen. Ben benieuwd wat dat met zich mee brengt. Ben al wel flink gegroeid...
Groeten,
A3, veel succes de komende weken!!!
 
Hoe kan je nu over een teleurstelling spreken. Je BENT zwanger en het was toch goed bij de echo??Een levend wezentje met een kloppend hartje??Wees blij dat er nog wat zat er zijn er genoeg met een lege vruchtzak dat is pas een teleurstelling!! Ik ben ook voor een echo geweest deze week, 8 weken zwanger ik dacht ook dat ik verder was maar wat was ik blij dat het hartje klopte!! De kans op een miskraam is nu heus niet meer groot, als het hartje al klopt, vaak zie je bij een miskraam dat het bv bij 6 wk afgestorven is en nog 2 of 3 weken blijft zitten, echt de kans is al veel kleiner.
Geniet maar gewoon en denk aan anderen die niet zwanger worden of bij de echo een lege vruchtzak zagen!
 
Terug
Bovenaan