Toch niet alweeeer he????

A

Anoniem

Guest
Ons schatje was net zooooo lief en tevreden...echt alleen maar lol en lachen met haar maaaaar vanmiddag haalde ik haar uit bed(dan verwacht je meteen een big-smile!) en ze begon meteen te huilen....argggggg!
Meteen de temperatuur opgenomen omdat ze (alweeer) verkouden is, maar die was normaal.
Toen we beneden kwamen heeft ze nog een tijdje zitten "zeuren"(niet echt huilen), en toen weer de grootste lol! En toen weer zeuren...en 5 minuten later kiepte ze weer bijna om van het lachen! Weer even later weer heeel hard huilen (1minuut ofzo...) oe toen weer super tevreden in de box gespeeld! Om 19.30 wilde ik haar gaan verzorgen en pyama aan doen en zo maar toen was ze zooo gezellig dat ik tot 20.00 uur met haar gelachen en geknuffeld heb!?!?!?!1
Snap er af en toe helemaal niks van hoor
Och ja, het blijft een schatje...

hahaha zo gaat het hier al 3,5 week, hij heeft vanavond 10 minuten alleen in de box gespeeld, nou dat is tegenwoordig echt een record! maar idd we blijven gewoon  genieten!  maar hij was vandaag erg aan de diaree, had vanavond wel heel iets verhoging dus ben benieuwd hoe dat verder gaat uitpakken, heeft  jou dochter  zo'n last van haar verkoudheid?

groetjes susanne

Nou, ze is echt flink verkouden geweest, zielig gewoon...heel vies hoestje en alles zat vast en dicht.Daarbij kreeg ze toen ook nog eens 39.5 koorts.  We hebben toen een drankje gekregen en toen was het ook zo over. Koorts heeft ook "maar" 2 dagen geduurd.
Maar nu begint ze dus weer opnieuw te hoesten! Denk ook dat het door het kdv komt, daar is natuurlijk altijd wel iemand verkouden...
Maar goed, ben gewoon meteen weer begonnen met het drankje dus hoop dat het snel weer over is!

nou idd hopen dat het gauw weer over is! dinand is ook wel vaak verkouden en heeft het dan gauw benauwd erbij, wij hebben daar zo'n pufje voor, helpt goed voor hem, beterschap met de kleine,

groetjes susanne

Hier is het vandaag precies hetzelfde. Vanmiddag huilend uit bed gehaald en geen land mee te bezeilen. En net heeft meneer 3 kwartier in de box liggen spelen.
Snap er soms ook niks meer van.

Terug
Bovenaan